| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Maar dan blijven er nog 3 pinnetjes over.. (AT = 12 pins)Op woensdag 22 mei 2002 23:05 schreef eppie het volgende:
Volgens mij kan je hier gewoon die 2 AT stekkers opdouwen hoor, de zwarte draden in het midden!
En nee, ik zou helaas echt niet weten wat voor een voeding aansluiting dat is..
Heb je Olivetti al gemaild?
Ik heb Olivetti nog niet gemaild, maar al wel allerlei zoekacties verricht op internet met allerlei kreten. Ik zal eens kijken of ik ze kan bereiken en of ze überhaupt nog wat voor me kunnen betekenen...
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Olivetti gebruikt een afwijkende voedingsconnector.
Net zoals de meeste A merken van die tijd.
Dus even antwoord van Olivetti afwachten,
welke voltage +/-5/12V op welke pin moet.
Als je die gegevens hebt, moet het lukken
om een standaard at voeding om te bouwen.
(dus geen atx voeding).
Net zoals de meeste A merken van die tijd.
Dus even antwoord van Olivetti afwachten,
welke voltage +/-5/12V op welke pin moet.
Als je die gegevens hebt, moet het lukken
om een standaard at voeding om te bouwen.
(dus geen atx voeding).
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
kijk eens bij http://www.hardwarebook.net misschien dat je daar iets kan vinden.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Pagina: 1