If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Volgens mij nemen digitalebeelde best wat ruimte inbeslag.
Ondanks de compressie die er toegepast wordt.
Mem stikkies gaan maar tot 128 MB (komen wel grotere aan)
Flashcards zijn groter te verkrijgen, maar hebben niet genoeg ruimte. IBM's microdrive gaat tot 1 Gig.
Maar een digitapje kan je geloof ik iets van 5 gig aan data kwijt.
Dus ik denk eerlijk gezegd niet dat er digicams zijn zonder tape.
Ik heb btw wel een digicam waarmee je op memsticks film op kan nemen. Sony F707. Maar de resolutie is niet top.
Ondanks de compressie die er toegepast wordt.
Mem stikkies gaan maar tot 128 MB (komen wel grotere aan)
Flashcards zijn groter te verkrijgen, maar hebben niet genoeg ruimte. IBM's microdrive gaat tot 1 Gig.
Maar een digitapje kan je geloof ik iets van 5 gig aan data kwijt.
Dus ik denk eerlijk gezegd niet dat er digicams zijn zonder tape.
Ik heb btw wel een digicam waarmee je op memsticks film op kan nemen. Sony F707. Maar de resolutie is niet top.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Er is er 1tje van Sony die video opneemt op optical discs in MPEG2 formaat. Heeft geloof ik wel een Firewire connector. Kwaliteit is (uiteraard) ietsje minder.
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Okee, sorry, wist niet dat het zo'n stomme vraag wasOp woensdag 22 mei 2002 19:24 schreef Pauluz het volgende:
*zucht*
Maar wat kan ik nou het beste nemen? digital8, dv? Wat zijn de grootste verschillen? Ik weet dat er redelijk wat in de search staat, maar toch... iemand ervaring met een megagoeie videocamera?
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
ga eens in een winkel vragen en orienteren voordat je topics gaat openen.
Video8 << hi8 << digital8 << DV
Zo moet je het zien
[search=digital8]
Video8 << hi8 << digital8 << DV
Zo moet je het zien
[search=digital8]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()