Ik probeer al enkele dagen data voor 192.168.100.1 buiten het interne te routen. Maar ik heb het idee dat m'n router dat helemaal niet kan
Weet iemand of ik m'n Vigor 2200e zo kan configuren dat ie data voor 192.168.100.1 via de WAN poort naar m'n kabelmoden stuurt?
dus als ik het goed begrijp, wil je een IP dat je vanaf binnen aanroept, door-routeren naar een extern IP 
ja
en dat IP (192.168.100.1) is dat het IP van de router, werkstation?
En als ik begrijp was je lijkt te bedoelen: dan moet je gewoon de DMZ instellen op 192.168.100.1
ja
en dat IP (192.168.100.1) is dat het IP van de router, werkstation?
En als ik begrijp was je lijkt te bedoelen: dan moet je gewoon de DMZ instellen op 192.168.100.1
Ehm ja zoiets!dus als ik het goed begrijp, wil je een IP dat je vanaf binnen aanroept, door-routeren naar een extern IP
Nee dat is het IP van de webserver in m'n kabelmodem. En m'n kabelmodem zit dus aan in de WAN plug van de router (zoals gebruikelijk).en dat IP (192.168.100.1) is dat het IP van de router, werkstation?
Dan gaan er nog steeds geen pakketjes voor dit IP 'naar buiten' volgens mij...En als ik begrijp was je lijkt te bedoelen: dan moet je gewoon de DMZ instellen op 192.168.100.1
Mischien KAN het wel helemaal niet wat ik wil
Maar als iemand dat kan bevestigen dan hoor ik dat graag.
Of als iemand een andere oplossing heeft.
Groetjes,
Gert
poeh.. kweenie of dat werkt, heb het zelf is geprobeerd, maar het leek niet te werken 
had m'n DMZ op 213.239.154.21, maar er gebeurde niks, toen ik in m'n browser naar m'n eigen IP connecte
heb zelf nl ook een Vigor 2200E
Anders moet je even een mailtje sturen naar Drayek en vragen of dat mogelijk is
had m'n DMZ op 213.239.154.21, maar er gebeurde niks, toen ik in m'n browser naar m'n eigen IP connecte
heb zelf nl ook een Vigor 2200E
Anders moet je even een mailtje sturen naar Drayek en vragen of dat mogelijk is
Het Grote Poortmappingsverhaal kijk daar eens
Ook met Google kan je dat vinden. Poorten naar binnen mappen is de normaalste zaak van de werlend met de meeste routers. geef ff je specs en wat er mis gaat. Je ts/kick voldoet niet echt aan de voorwaarden die GoT stelt. Ook is 't erg moeilijk om zo te raden wat jouw probleem is. En loop je het risico dat mensen op TS van 2 jaar geleden reageren
[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 22-01-2004 16:12 ]
Verwijderd
Verdomme, the-domo. Eigen topic had ik gezegd. Nog één zo'n topic en je krijgt een OW van me.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()