Ik heb een 128 MB SD-card van Sandisk gekocht voor m'n Palm. Nu kan ik wel op m'n palm m'n disk formatteren en beschrijven, maar ik kan niet in m'n card reader: Sitecom multi memory reader writer schrijven op de SD card? Hij zegt dat ie write protected is, ik heb het schuifje al heen en weer gehaald op de SD, dat hielp niks. In de Palm werken alle SD en MMC kaartjes goed, maar in de sitecom reader doet alleen m'n oude Panasonic 16 MB SD card het wat schrijven betreft. Lezen doet ie wel allebei de kaarten. Iemand dergelijke ervaring of idee wat het kan zijn?
Verwijderd
misschien te simpel geredeneerd maar als het ding een reader heet mag je toch niet klakkeloos aannemen dat je er ook mee kan schrijven?
Geintje rightOp donderdag 23 mei 2002 17:39 schreef Vierkant het volgende:
misschien te simpel geredeneerd maar als het ding een reader heet mag je toch niet klakkeloos aannemen dat je er ook mee kan schrijven?
Ontopic. Kan je niet proberen om die kaartje te formatteren met je pc? gewoon eventjes alles backuppen (je kan nog lezen daarmee toch?) en dan even een format doen. Of kan je niet eens formatteren?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
probleem opgelost, kaartje kon in Palm wel geformatteerd worden, maar de reader/WRITER was dus kaduuk, heb een nieuwe en het werkt weer!
Dan mag deze ook wel dicht, aangezien het maar een kapot apparaatje betreft
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dit topic is gesloten.
![]()