[GC]Super Smash Brothers Melee

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Vandaag was het dan zover en was ie bij de lokale gameshop binnen (tip: E-Plaza en Bart Smit hadden hem vandaag al, interessant voor de mensen waar nu koopavond is?). Ik vind hem leuk om te spelen, net als Luigi's Mansion beetje kiddy, maar als je daar doorheen kijkt een leuke game, veel characters, uitdagende modussen en verschillende levels.
Al meer mensen die hem hebben, en wat is jullie mening er over?

Edit: Ik zie nu pas het grote GC topic, als er daar al over gediscussieerd wordt, gooi deze maar dicht en mijn excuses :*

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Het lijkt me echt een mooie game
Kheb alleen geen GC :P

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Nopes eerst maar slagen, hijs wel super inderdaad, heb echt vel uurtjes speelplezier aan de versie op de 64 gehad. Lkkr multien met z'n 4'en op een regenachtige dag :D

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Op woensdag 22 mei 2002 19:16 schreef Ares het volgende:
Vandaag was het dan zover en was ie bij de lokale gameshop binnen (tip: E-Plaza en Bart Smit hadden hem vandaag al, interessant voor de mensen waar nu koopavond is?). ...
Toen ik om een uur of half zes op Zuidplein aankwam waren die tenten al dicht :(.

Aan de andere kant wel beter, want anders komt er geen fuck van leren terecht.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-11 11:33
Doe maar hier: [topic=502611/1/250]

There is no magic.

Dit topic is gesloten.