Toon posts:

Slecht beeld op mijn TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik probeer mijn Geforce 4 TI 4400 AGP 128 DDR op mijn TV aan te sluiten maar het gaat niet helemaal geod.
Ik krijg wel beeld, maar het is vrij slecht beeld. Is dit normaal, of krijg je als alles goed werkt wel scherp beeld?

Ik heb het nu met een scart kabel geprobeerd.

Alvast bedankt.

Specificaties Computer:

Processor: P4 1.9GHz FCPGA 478pin
Mobo: Intel Winnipeg/mPGA478 I845 ATX +Lan 3GB +Audio
Vid: GeForce4 Ti4400 AGP 128MB DDR TV-Out
Mem: Kingston Value Ram 256 MB 133 Mhz SDRAM DIMM 32x64 CL3

Specificaties TV:

LG stereo
Type: CF-21T24T

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Hoe heb je het via je scart kabel gedaan? Waarschijnlijk via een blokje en daar een composiet kabel in (tulpje), dit signaal is het slechtste

Het mooiste is via een svideo (svhs) direct in een svideo aansluiting van je tv. Scherper en mooier dan dat zal je het niet krijgen. (correct me if i'm wrong)

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt :(

Ik snap dan niet dat ze dat niet zeggen bij de winkel waar ik de spullen gekocht heb?!?

Ik zal morgen wel ff zo'n andere kabel kopen en kijken wat het resultaat dan is.

Het is dus niet mogelijk om gewoon scherp beeld te krijgen?

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Op woensdag 22 mei 2002 20:33 schreef Burdie het volgende:

Het is dus niet mogelijk om gewoon scherp beeld te krijgen?
In principe krijg bij het gebruik van een composiet kabel niet zo'n hele hoge kwaliteit, maar het is vreemd dat de kwaliteit zo slecht is. Je zou het idd eens met een s-video kabel moeten proberen. Let er wel op dat je tv s-video ondersteund. Doet je tv dit namelijk niet dan krijg je zwart-wit beeld. Het ligt er aan hoe oud je tv is, de meeste nieuwe tv's hebben geen problemen met s-video. Let er ook op of je tv een s-video ingang heeft of dat je weer met een scart connector (s-video ---> scart) moet werken.

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 03:35

Adm.Spock

Duik-Aap

Je kunt een VGA naar Y-Cr(r)-Cr(b) converter bouwen,
zoek maar eens op internet met VGA to SCART, dan heb je het zo gevonden.

Het enige wat je hiervoor echt nodig hebt is wat expirimenteerdrift.