verbinding met @home

Pagina: 1
Acties:

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:35
Ik heb gisteren mijn harde schijf geformatteerd, maar nu krijg ik mijn internetverbinding niet meer op gang. Normaal is dat altijd een fluitje van een cent. Heb het dus wel vaker gedaan.
Mijn twee huisgenoten hebben wel internet met hun eigen ip-adres. Ik heb de kabel al gecheckt, maar dat is het ook niet. Kan het aan @home liggen? Heb hun al gebeld, maar door de enorme drukte kon ik niet geholpen worden.
Was vergeten te zeggen dat na de eerste format ik een tijdje lang wel internet heb gehad. Ik heb daarna nog een keer geformat omdat ik dacht dat het een softwareprobleem was.

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 23:06
weet je zeker dat je de goede computernaam hebt ingevult

Verwijderd

Check bij je andere aansluitingen ff online je Netwerk Status + gegevens.

https://ms2.nl.home.com/MultipleIP/

• AgeOfPanic
Ben op die site geweest en mijn gegevens genoteerd. Deze wil ik nu handmatig invoeren, maar hij geeft aan dat het adres van de dns-server ongeldig is. Wat nu te doen?

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 19:10 schreef AgeOfPanic het volgende:
Ben op die site geweest en mijn gegevens genoteerd. Deze wil ik nu handmatig invoeren, maar hij geeft aan dat het adres van de dns-server ongeldig is. Wat nu te doen?
Dan doe je het niet goed. Simpel. Lees de tutorial die daar als het goed is ook bij staat.

En in de search hier is ook genoeg te vinden.

• AgeOfPanic
Het is weer klaar, zit weer achter mijn eigen pc. Bedankt voor de hulp. De fout bij het invoeren van de DNS server lag bij mij. Typte door terwijl de derde combinatie cijfers 66 is en niet 661 ;).

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Bij ons werkte het vanochtend ook niet mer. Ze hadden de IP adressen weer eens omgegooid enzo, is niet zo handig als ie statisch staat :) . Ook hadden ze dit keer onze compunaam veranderd, vast en zeker weer iemand flink zitten klooien daar, eer je al die shit gaat veranderen heb je toch wel flink wat fout gedaan imo :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

En toch heb ik de boel static omdat ik anders nog vaker er uit lig :{
Pagina: 1