Je bedoelt, bestaat er een laserpen dat op AA werkt? Of bedoel je: kan ik een laserpen dat nu op X-batterij werkt op AA laten werken
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Wat voor 1 heb je nu dan?Op woensdag 22 mei 2002 19:16 schreef keuken het volgende:
dat laatste
Ik denk dat je 1 hebt met 3 knoop batterijtjes. In dat geval kan dat niet omdat 3x 1,5 volt 4,5 volt is en 2x 1,5 volt 3 volt:)
Dus dan zou je 3 AA batterijen moeten hebben
ik denk dat je gewoon een nieuwe moet kopen!
wisdom is rarely common
Je moet hem helemaal kapot maken daarvoor. totdat je een groen plaatje overhoud van ongeveer 1x1 cmOp woensdag 22 mei 2002 19:32 schreef keuken het volgende:
hoe zou het dan moeten met 3 AA batterijen?
ik ben niet zo technisch
ik denk gewoon doorverbinden, maar dan moet je hele laserpen uit elkaar,ijzertjes aan de min en plus pool van de laser en dan de batterijen in serie leggen wel de plus pool bij de ene batterij aan de min pool van de andere batterij!!
ik ben ook niet heel technisch maar een beetje verstand van elektra heb ik wel, je moet alleen ff kijken,want volgends mij zijn de ampere's ook wat hoger!
ik ben ook niet heel technisch maar een beetje verstand van elektra heb ik wel, je moet alleen ff kijken,want volgends mij zijn de ampere's ook wat hoger!
wisdom is rarely common
En dan dat alles in een nieuw 'huisje' proppen
eehm, gaat lampje dan niet doorbranden??Op woensdag 22 mei 2002 19:40 schreef BlackMage het volgende:
[afbeelding]
En dan dat alles in een nieuw 'huisje' proppen
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Ik heb mijn vorige laserpen ook een tijdlang gewoon aan een 4,5 volt adapter gehangen. Geen enkel probleem. Hij ging pas kapot toen ik hem met een ijzerzaag wilde openzagen (in de lengte om zo de ronde "huls" te verwijderen).
Ik heb nu een laserpen die ook echt een pen is (waarmee je ook kan schrijven dus niet zo'n sleutelhangergeval) waarvan de batterijen ook aan het opraken zijn. De kruidvat verkoopt gehoorapparaatbatterijtjes die ook zouden moeten passen... Ander heb je altijd nog de Blokker die deze week de knoopcellen in de aanbieding heeft: een pakje van 10 verschillende voor 1 euro. Voor 3 euro ben je klaar en heb je nog een hoop andere batterijen ook. Als je die niet hoeft kun je ze weer inleveren. Bij iedere 10 batterijen die je inlevert maak je kans op een luxe vakantie!
Ik heb nu een laserpen die ook echt een pen is (waarmee je ook kan schrijven dus niet zo'n sleutelhangergeval) waarvan de batterijen ook aan het opraken zijn. De kruidvat verkoopt gehoorapparaatbatterijtjes die ook zouden moeten passen... Ander heb je altijd nog de Blokker die deze week de knoopcellen in de aanbieding heeft: een pakje van 10 verschillende voor 1 euro. Voor 3 euro ben je klaar en heb je nog een hoop andere batterijen ook. Als je die niet hoeft kun je ze weer inleveren. Bij iedere 10 batterijen die je inlevert maak je kans op een luxe vakantie!
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
precies blackmage dat bedoelde ik!
wisdom is rarely common
Moet je even kijken. Het is een ledje dus als je de + en - verkeerd doet werkt ie gewoon niet. Hij brand niet door ofzo. Dan moet je die draadjes gewoon omdraaienOp woensdag 22 mei 2002 21:36 schreef keuken het volgende:
Yo BlackMage,
waar moeten die plus en min draad precies aan worden vast gemaakt?
Pagina: 1