Toon posts:

Keuze maken tussen a7v en kt7 niet moeilijk !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb beide borden asus a7v en kt7 raid voor alle mensen die twijfelen ,,,,,, de abit oc-en net iets beter , marginaal maar toch ...

dus als je tussen de a7v en de kt7 moet kiezen kies dan voor asus , werkt allemaal net iets sneller ( promise controller erbij )
en je hebt een asus met de daarbij behorende updates en ondersteuning en als je m moet verkopen dan kan je er meer voor krijgen dan wat voor bord dan ook .....

maar heb je ide -raid geproeft dan wil je niet anders meer en dan gaat de keuze toch al gauw naar de abit kt7 raid , ben zelf een asus fan ..... maar abit heeft mij verbaasd in de positieve zin ..... niet normaal ...

Ik gebruik zelf de a7v als workstation internetten /gamen e.d. en de 2e als werk paard de kt7 raid , voor rippen branden e.d. alles wat maar meer power nodig heeft ...
hoop dat abit door gaat met borden maken van dit niveau ... dan wordt het gat asus--> de rest een stukkie kleiner en de prijzen hopelijk ook , maar het zijn beiden topborden en de raid-loze kt7 komt dan als 3e ....... wegens gebrek aan ata-100
:7

Verwijderd

ik vin dat abit alles een beetje teveel op raid en softmenuXXX gooit...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 12:10
Ik heb eerlijk gezegd liever jumpers dan softmenu...
Waarom? Als je BIOS completely fucked up is wat moet je dan? Ja BIOS swappen.. nah toch maar niet he. Geef mij maar lekker jumpers.

ASUS Roelt.
M.vr.gr. Een A7V + V7700 bezitter.

Verwijderd

Je vergeet dat ene isa slot in je beschouwinkje.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 17:03

Mex

KT7

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:15
KT7

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 09:56
KT7.

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

KT7

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-09 12:36
Phreak > ook als je je asus bios verneukt (kan alleen bij bios misflash) kan je nog niet je pctje starten. het haalt dus niks uit.

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
KT7

Great minds think in parallel gutters.

• Speedy
  • Laatst online: 05-09 16:51
KT7 RAID

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

KT7

• remsie
  • Laatst online: 03-09 02:02
KT7 raid

Verwijderd

KT7-RAID, of course...

Verwijderd

KT7

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 14:21
Hebben al jullie KT7-roepers wel eens beide borden naast elkaar gehad en zelf vergeleken? Nee? Waarop baseer je je keuze dan? Er zijn evenveel reviewers voor als tegen.
Niet dat ik (Trotse A7V bezitter) de Abit heb geprobeerd, maar ik ga hier ook niet "A7V!!" lopen roepen!

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

Verwijderd

Zo zie je maar dat de ABIT-mensen niet van gezeik houden. Gewoon simpel: KT7. Is het jou ook niet opgevallen dat er meer topics worden gepost over problemen met de A7V?
Maar, dit is zo'n appelen en peren-verhaal. En over smaak valt ook al niet te twisten.

• Speedy
  • Laatst online: 05-09 16:51
Waarop ik mijn keuze heb gebasseerd? Was heel simpel, alle andere borden vallen af, blijft over KT7 en de A7V allebei prima planken, dan ga je verder kijken ..... en je oog ontdekt een ISA slot op de KT7, je speurt verder op de A7V...nee geen ISA slot, ok dat was de doorslag :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Abit rules! (BH6)

• knights16
  • Laatst online: 03-09 11:35
KT7 is goed,

PVoutput

Verwijderd

hmmmmmm wat een ramp man abit vs asus tis nog erger dan intel vs amd langzamerhand.

ik wil ook een van de twee voor m'n andere PC maar het wordt er niet makkelijker op zo.
Pagina: 1