Toon posts:

Advies voor aanschaf draadloze hoofdtelefoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor een bepaald project gebruik gaan maken van 8 draadloze hoofdtelefoons. Nou heb ik al aardig rond zitten kijken maar zie al snel door de bomen het bos niet meer.

De hoofdtelefoon moet voldoen aan teminste 2 voorwaarden. bereik 100 meter en instelbaar voor minimaal 8 verschillende kanalen. En het liefst ook niet te duur :)

Zijn er hier mensen met adviesen ervaringen?

Verwijderd

Het worden iig radio-koptelefoons. Hoeveel obstakels zitten er in die 100m? Is het buiten, of in een groot gebouw? Dit zal wel redelijk wat gaan kosten!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

wat is je budget per hoofdtelefoon?
Ik denk dat je toch wel aan een duurdere set komt van sennheiser/samson/shure (voor live optredens enzow)

misschien wat anders : Je kan het ook huren.. (waar weet ik niet precies, maar ik weet dat et kan)
dat is misschien wat goedkoper!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
er is budget, maar huren kan ook een optie zijn (daar had ik nog niet aan gedacht) Belangrijkste nu zijn voorbeelden :) Dat ik een mooi lijstje kan maken van mogelijke types die in aanmerking komen. Ikzelf heb wel veel types gezien (oa van philips en sennheiser) die een bereik van 100 meter hebben maar die 8 verschillende kanalen dat kon ik niet vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 18:10 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Het worden iig radio-koptelefoons. Hoeveel obstakels zitten er in die 100m? Is het buiten, of in een groot gebouw? Dit zal wel redelijk wat gaan kosten!
nauwelijks obstakels en het is buiten.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Er zijn voor die draadloze koptelefoons maar maximaal zeven kanalen ter beschikking gesteld. En waarschijnlijk kun je die niet eens allemaal gebruiken omdat naastliggende kanalen elkaar toch gaan storen. Het zal moelijk worden.

Verwijderd

Topicstarter
een maat op school vertelde dat zijn moeder een hoofdtelfoon had van het type comtel die aan mijn specificaties voldoet, maar kan daar op internet niets over vinden.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hmz.. ik heb et ergends in de professionele wereldje horen vallen..

er zijn veel koptelefoons te krijgen die door bedrijven cq live optredens (grootgebruik) gebruikt worden.
Denk maar eens aan et concert van metallica, waarbij het koor allemaal monitoren hebben (in ear, en ja, draadloos.. )

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
comtel type rf1000

iemand wel eens van gehoord?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-08 19:09
ik zou dan shure in-ear ergens bij een bedrijf huren. Die hebben een goed bereik van meer dan 100 meter en meer dan 8 kanalen. Kies dan wel voor de PSM 600 of 700, dit zegt je waarschijnlijk niks maar de mensen die die apparatuur verhuren weten dan wel genoeg (vertel even waar het precies voor is dan kunnen we je meer advies geven)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Pagina: 1