Toon posts:

X-Box als DVD-speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er al een hele tijd over te denken om een losse DVD-speler te kopen, want het gesleep met kabeltjes van mijn PC naar mijn TV ben ik eigenlijk behoorlijk beu.

Maar aangezien al die nieuwe spelcomputers tegenwoordig ook DVD-afspeelfuncties hebben dacht ik dat ik misschien net zo goed een x-box kan kopen.

Is er misschien iemand die ervaring heeft met de x-box als dvd speler? Wat ik vooral wil weten is of er ook de standaard dvd speler functies als mp3-cd, video-cd en svcd op zitten.

Ook las ik dat er op de x-box geen mogelijkheid heeft om dvd's in progressive scan af te spelen. Weet iemand wat dit betekent?

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14
Op woensdag 22 mei 2002 18:03 schreef CyrusTheVirusNL het volgende:

Is er misschien iemand die ervaring heeft met de x-box als dvd speler? Wat ik vooral wil weten is of er ook de standaard dvd speler functies als mp3-cd, video-cd en svcd op zitten.
Een X-box speelt zelf geen mp3 af, vcd en svcd weet ik iet helemaal zeker, maar ik dacht dat ie die ook niet afspeelde. Voor svcd, vcd en mp3 ben je dus op een gewone standalone dvd-speler aangewezen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zoek eens naar x-box in [forum=9]. Dan kom je ook makkelijk topics tegen hierover:
[topic=486758/1/999]

het is handiger als je eerst even zoekt en dan je vraag in het desbetreffende topic plaatst (als dat al niet beantwoord is).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.