Ben opzoek naar signature tweaker

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:07
Klinkt misschien stom, maar lees toch maar ff :)

Ik had laatst een site aangeklikt die in een signature van een medetweaker zat. het was een site met allemaal progjes onder de 1 mb. er zaten handige en ook leuke progjes bij.

Iets van under1mb.com ofzo :?

Vreemde is dat ik nergens meer de site kan vinden, dus ik vroeg mij af of die desbetreffende tweaker (of iemand die ermeer vanaf weet) zich even wilt melden in dit tropic :P

Sorry, spijt me, heeft eigenlijk niks met dit forum te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:44
chaozz

die? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Op woensdag 22 mei 2002 17:57 schreef G1itch het volgende:
chaozz

die? :)
damn! das snel en nog de goede ook! als je in de buurt van amersfoort bent heb je recht op een biertje! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:44
Hij viel mij gisteren toevallig ook op, en ik wist nog dat het topic "wat voor software zal ik gaan maken" heette... Stukje keek. :)

Ik denk maar niet dat ik 10 km ga fietsen voor een pilsje, dus drink die lekker zelf op. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Op woensdag 22 mei 2002 18:04 schreef G1itch het volgende:
Hij viel mij gisteren toevallig ook op, en ik wist nog dat het topic "wat voor software zal ik gaan maken" heette... Stukje keek. :)

Ik denk maar niet dat ik 10 km ga fietsen voor een pilsje, dus drink die lekker zelf op. :9
ook goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
En weer een tevreden klant verlaat de winkel, en de ik heb de klant geeneens geholpen :P. Iig is dit afgehandeld zodat deze op slot kan en LA netjes & schoon blijft :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.