P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Endoria is weer down
. Excuses.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
Lijkt mij gewoon dat de site is nageaapt! En geen plagiaat is; als er teminste niks v/d Philips site is gecopieërd.
Maar ik moet natuurlijk wel eerst even allebij de sites zien voordat ik het echt kan beoordelen!
Maar ik moet natuurlijk wel eerst even allebij de sites zien voordat ik het echt kan beoordelen!
Ik heb al een mailtje naar Philips gestuurd. Want de diensten die het bedrijf aanbied zijn ook dubieus.
Verwijderd
Mwa, ik weet het niet; die rooie kruisje heeft microsoft ook al eens geïntroduceerd, en daarbij, echt spectaculair zijn ze niet...
Verwijderd
ze plegen geen plagiaat vind ik.. en die mailtje was onnodig (jij schiet er niks mee op).Op woensdag 22 mei 2002 17:44 schreef sigma01 het volgende:
Ik heb al een mailtje naar Philips gestuurd. Want de diensten die het bedrijf aanbied zijn ook dubieus.
Ik vind het ook niet superveel op elkaar lijken, de enige overeenkomst is eigenlijk het plaatje in het midden en de indeling.
Verwijderd
ach dat is dat vofje van 2 studenten in groningen die denken dat ze adsl kunnen aanbieden, lol, niet druk om maken
Helaas, naast afhaalchinees is W&G ook geen rechtswinkel.
Mij een beetje teveel juridisch getinte topics de laatste tijd.
Mij een beetje teveel juridisch getinte topics de laatste tijd.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()