Is en zo ja hoe is het mogelijk om vanuit een webpagina fouten in de eventlog weg te schrijven?
De website draait immers in de context van de ASPNET-user en om deze user nu maar admin-rechten te geven om van het probleem af te zijn, vind ik iets te ver gaan.
(Als ik de user dus admin-rechten geeft, kan eea wel, maar dat wil ik niet!)
Ik doe het volgende:
De foutmelding die ik nu bij het debuggen krijg, is dat er onvoldoende rechten zijn om naar de registry
te schrijven...
Is er iemand die een oplossing weet of vind je het 'netter' cq. 'beter' om een website niet naar de eventlog, maar naar een eigen log (file/database) te schrijven?
De website draait immers in de context van de ASPNET-user en om deze user nu maar admin-rechten te geven om van het probleem af te zijn, vind ik iets te ver gaan.
(Als ik de user dus admin-rechten geeft, kan eea wel, maar dat wil ik niet!)
Ik doe het volgende:
code:
1
2
3
4
| using System; using System.Diagnostics; ... EventLog.WriteEntry(sSource, sDescription, EventLogEntryType.Error); |
De foutmelding die ik nu bij het debuggen krijg, is dat er onvoldoende rechten zijn om naar de registry
Is er iemand die een oplossing weet of vind je het 'netter' cq. 'beter' om een website niet naar de eventlog, maar naar een eigen log (file/database) te schrijven?