Problemen na installatie Kazaa

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-08 09:05

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Ik ben al bij verschillende mensen langs geweest die problemen hadden met de internet verbinding via de kabel. Op al die pc's stond Kazaa geinstalleerd met de spyware zoals NEW.NET en op die pc's draaide het internet gewoon niet meer, het lijkt wel of hij niet eens meer een verbinding zoekt.
Ik heb pas ook geprobeerd bij iemand NEW.NET te verwijderen en daarna werkte het internet niet meer dus ik denk dat het daar mee te maken heeft.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem, ik heb al geprobeerd om windows er over heen te zetten, spyware removal programma's gedraaid enz...

Alvast bedankt

Verwijderd

kazaa,

ooit gehoord van kazaa lite???????? |:(

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Ja daar heb ik zeker wel van gehoord maar die klanten van mij niet... :'(

Verwijderd

Nou dan geef je de vologende keer kazaa lite
of ben jij zo'n oplichter die telkens weer bij dezelfde mensen weer terug gaat om geld te krijgen omdat kazaa zogenaamd dwars ligt??

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Euh..., k heb meer dan 800 klanten, kan ik wel zeggen dat ze kazaa lite moeten installeren maar dan zijn er nog genoeg over die daar problemen mee hebben, ik vraag niet om tips hoe ik het voortaan moet doen, dat weet ik wel maar ik vraag hoe dit probleem moet worden opgelost, en dat is dus alleen in het voordeel van de klant!!

Verwijderd

Geen kazza. Zuigt!!!!

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 09:53
Er was ook wel een site waar uitgelegd stond hoe je de spyware kon verwijderen. (weet zo niet meer waar, mooie opdr8 voor google ;))

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 09:53
Op woensdag 22 mei 2002 17:21 schreef questa.unigame het volgende:
Geen kazza. Zuigt!!!!
Ik vind het best een handig programma. Het beste volgens mij waar je mp3's mee kunt downloaden. Alleen jammer dat er spy-ware in zit. :(

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Kom op peeps... geef die man ff antwoord...

Weet je zeker dat het aan KaZaa ligt?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Ja, dat weet ik vrijwel zeker omdat ik het vaker heb gehad nadat ik new.net heb verwijderd, dat is wel geen kazaa maar wel een onderdeel dat mee geinstalleerd word.
De verbinding naar internet werkt dan gewoon niet meer, het lijkt wel of er een bestand is beschadigd of dat er ergens een foute key in het register staat...

• Rotjeknor
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02 15:29
New.net... erg bekend qua kl*teproggie. Wat het doet is in het register bepaalde dingen qua dns veranderen. Je internet is er dan nog wel, maar dns omzetting werkt niet meer. Op het moment dat het zover is dat je m helemaal eraf is en het werkt dan nog steeds niet, dan zul je windows opnieuw moeten installeren, en niet eroverheen dus.

/me heeft op helpdesk gewerkt, erg veel mensen waren niet blij met dit antwoord, maar helaas is het de enige oplossing...

Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 21:16

job

is toch niet zo moeilijk

brand een cdtje met adaware en met kazaa lite

kazaa verwijderen. adaware installeren draaien, alle spyware met adaware verwijderen
daarna kazaa lite installeren. hoppa klaar. volgende klant

lijkt me raar als spyware je dns verneukt. wat is dan nog het nut van spyware, dan kan je toch niet meer internetten, dus valt er voor spyware toch ook niets meer te doen??

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Ja dat dacht ik ook, ik had dat adaware geinstalleerd maar dat hielp dus niks...
Maar als het me DNS verpest dan kan ik dat toch verhelpen door files/keys aan te passen?

• mrb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

mrb

Sorry voor de kick maar er is wel een oplossing voor:

Http://www.zeelandnet.nl/dns

Deze verwijderd eerst de oude dns , en installeerd gelijk een nieuwe voor je :)
dus geen herinstall meer nodig

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:39
Tja zo'n kick hoeft natuurlijk ook niet ook al heb je oplossing :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Mwoa, als het een probleem was dat nog steeds niet is opgelost en waar veel mensen last van hebben, vind ik het persoonlijk niet zo erg.

Maar aangezien de oplossing voor new.net troep al een tijd in de Software Algemeen - FAQ staat: bedankt voor de tip (zo is ook dit een nuttig topic voor de search geworden!) maar toch een slotje voordat mensen offtopic gaan of gaan reageren op eerdere reacties :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.