Negotiator: wat doet Rel0ad nu fout?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
hai

ik ben een reply aan het typen plots is die topic gesloten.

wat doet deze vent fout? behalve dat het in het engels is?
(en hoe kun jij aan het IP adres zien of iemand nederlands of engels is :?)

okay, het is een dubbelpost, maar die 2e topic is pas geopent, nadat de eerste gesloten was...

goede manier om mensen weg te jagen zeg!
en verwijzing naar de FAQ heeft weinig zin als hij engels is... niet?

PS. gaat over deze topics:
[topic=502356]
[topic=502369]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees je de sluitmessage wel voor je hier een topic opent!?
Lijkt me duidelijk wat daar staat en ook wat de topicstarter dient te doen.

Als hij dat in het engels wilt doen kan hij beter naar AnandTech gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 22 mei 2002 17:09 schreef Dirk-Jan het volgende:
wat doet deze vent fout? behalve dat het in het engels is?
Er is een rijke geschiedenis van mensen die hun vraag op meerdere fora posten (dus ook op engelse fora), en vervolgeds te lui zijn om het standaard verhaaltje te vertalen. Dan mag mijn actie weinig gastvrij zijn tegenover deze nieuwkomer, maar met een dergelijke instelling behoor je ook niet echt tot onze doelgroep.

Bovendien ben je dan zelf net zo onvriendelijk tegenover ons, want je verwacht dat je op een Nederlands forum dus maar gewoon Engels kan praten.

Dat is het zelfde als in een Nederlandse bar in het grieks in je bestelling schreeuwen, tuurlijk kan het, en met een beetje mazzel verstaat de barkeeper je ook nog, maar beleefd is anders.
(en hoe kun jij aan het IP adres zien of iemand nederlands of engels is :?)
Als ik jouw IP vertaal naar een hostname krijg ik een stukje tekst wat eindigt op ***.net.upc.nl, zo kan ik ook zijn IP tracen en krijg ik een prachtig naampje, die alles behalve buitenlands is :)
okay, het is een dubbelpost, maar die 2e topic is pas geopent, nadat de eerste gesloten was...

goede manier om mensen weg te jagen zeg!
Niet heel erg bot bedoeld, maar ik denk dat iemand die op deze manier het forum binnen komt denderen niet echt een optimale instelling heeft (understatement) voor het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Zijn homepage is een .NL adres he :) Lijkt me dan wel duidelijk dat het een Nedelander is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Sorry maar, het kan nog steeds een engels pratend persoon zijn...

Hier op mijn werk is de voer taal engels. Ik werk namelijk bij een internationaal bedrijf en hier zijn genoeg mensen die geen woord nederlands kunnen spreken.

Iedereen hier heeft ook een .nl mail adres. Dus die vergelijking gaat niet op.

PS. Ik ben het wel met Negotiator eens. Als je vragen hebt en je moet deze in het engels stellen dan zijn er genoeg andere engels talige forums.
Wij doen namelijk wel aan discriminatie... :+ :+

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Maar dit is een Nederlands forum, dus of je nou in Maleisië of Zuid Limburg woont, je hebt gewoon Nederlands te spreken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 17:18 schreef Negotiator het volgende:

en vervolgeds te lui zijn om het standaard verhaaltje te vertalen. Dan mag mijn actie weinig gastvrij zijn tegenover deze nieuwkomer, maar met een dergelijke instelling behoor je ook niet echt tot onze doelgroep.

Bovendien ben je dan zelf net zo onvriendelijk tegenover ons, want je verwacht dat je op een Nederlands forum dus maar gewoon Engels kan praten.

Dat is het zelfde als in een Nederlandse bar in het grieks in je bestelling schreeuwen, tuurlijk kan het, en met een beetje mazzel verstaat de barkeeper je ook nog, maar beleefd is anders.

Niet heel erg bot bedoeld, maar ik denk dat iemand die op deze manier het forum binnen komt denderen niet echt een optimale instelling heeft (understatement) voor het forum.
Sorry hoor maar maken jullie je nu niet errug druk over het feit dat ik PER ONGELUK (en zonder kwade bedoelingen) een berichtje in het engels post ( en NEE, ik heb het niet gecopied en paste waar sommigen al direct vanuit gaan). Ik was in de veronderstelling dat het hier ging om een internationaal forum en was het in mijn beleefdheidsbeleving (bestaat vast niet maar ok) netter om dan in het engels te posten...

enige wat ik fout heb gedaan is bericht in het engels posten en dan krijg je zon uitbrander van een moderator...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:07

Predator

Suffers from split brain

Negotiator had zoals altijd 100% gelijk hoor :z

Mister rel0ad spreekt Nederlands zoals iedereen hier
Misschien zelf beter >:)

Bewijs voor de ongelovigen ->
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13698598#13698598
Op woensdag 22 mei 2002 18:02 schreef rel0ad het volgende:

[..]

Sorry hoor maar maken jullie je nu niet errug druk over het feit dat ik PER ONGELUK (en zonder kwade bedoelingen) een berichtje in het engels post ( en NEE, ik heb het niet gecopied en paste waar sommigen al direct vanuit gaan). Ik was in de veronderstelling dat het hier ging om een internationaal forum en was het in mijn beleefdheidsbeleving (bestaat vast niet maar ok) netter om dan in het engels te posten...

enige wat ik fout heb gedaan is bericht in het engels posten en dan krijg je zon uitbrander van een moderator...
Je had ook wel even 10 secs de moeite kunnen doen om te kijken naar een paar andere topics.

Heel erg flauw excuus :z

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
okay.

als die vent ook nederlands kan, ben ik het helemaal met je eens...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

kunnen we lang over kissebissen, maar als je bekend bent met fora, dan weet je dat crosposten niet gewaardeerd wordt en negotiator vroeg gewoon vriendelijk of je het even in het NL's wilde posten...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.