Toon posts:

Alt + tab

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vroeger speelde ik rtcw en mohaa altijd zonder 3d kaart (met moeite, maar het werkte). Enige tijd geleden heb ik een gf2 mx gestoken, en sedertdien kan ik niet meer "alt+tabben" terwijl ik aan het spelen ben. Met andere programma's lukt het wel. Het is nogal vervelend dat ik mijn spel moet afsluiten om bvb op een messenger te antwoorden, daar waar dat vroeger geen enkel probleem was. Mijn vraag is nu of iemand daar ervaring mee heeft, en of dat op te lossen valt door ergens een instelling te veranderen?

dank bij voorbaat

Verwijderd

zonder 3dkaart :o!!!!

*wow*

Verwijderd

Windows-toets + M al geprobeerd?

Verwijderd

ik kan in counter-strike ook niet alt+tabben en in qw en q3 wel. Echter werkt alt+esc wel in counter-strike, misschien iets voor jou?

Verwijderd

Topicstarter
windows + m werkt niet en evenmin windows + d

alt + esc had ik nog niet aan gedacht, maar heb het zonet eens geprobeerd, en het werkt ook niet :?

ergens las ik dat het zou kunnen te maken hebben met de openGL, al weet ik niet hoe dat zou kunnen? |:(

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Volgens mij blokkeren Quake3 engine based games gewoon sommige toetscombinaties of zo. Wat je wel kunt doen is switchen naar windowed mode (r_fullscreen 0; vid_restart) en het spel draait in een window en je ziet de desktop dus ook dan.
Pagina: 1