kan my iemand vertellen wat icq is en wat ik er allemaalmeekan doen ikhad ook graag geweten als het progje te downen is
Verwijderd
mmm... moeilijk 
nee ff serieus, icq is gewoon een lijstje waarmee je kan zien wie van je maten/bekenden/weetikveel... online zijn. je kunt dus online met je maten kletsen tijdens het surfen bv.
downen op www.icq.com verder wijst alles zich vanzelf
de m@ssel
nee ff serieus, icq is gewoon een lijstje waarmee je kan zien wie van je maten/bekenden/weetikveel... online zijn. je kunt dus online met je maten kletsen tijdens het surfen bv.
downen op www.icq.com verder wijst alles zich vanzelf
de m@ssel
he nare man klopt het dat jedan ook grote bestanden die email niet verwerken kan versturen kunt naar vrienden thanks so far
Verwijderd
is dit wel een TWEAKER; een tweaker die geeneens het bestaan van ICQ kent? Waar heb je gezeten man?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 00:09 schreef KidKrush het volgende:
is dit wel een TWEAKER; een tweaker die geeneens het bestaan van ICQ kent? Waar heb je gezeten man?[/quote]Gewoon iemand die net komt kijken... Een newbie dus, je moet toch ergens beginnen...
is dit wel een TWEAKER; een tweaker die geeneens het bestaan van ICQ kent? Waar heb je gezeten man?[/quote]Gewoon iemand die net komt kijken... Een newbie dus, je moet toch ergens beginnen...
Hey dude probeer niet wijs te worden uit ICQ.com, dat vind ik een onoverzichtelijke kut site.
Je moet er ff naar toe gaan. dan klikkken op dat grote plaatje (Download icq2000b now, here, ofzo), enne de rest wijst zich wel.
Inderdaad, bij de meeste mailaccounts is er een limiet (bij mij, @home, iets van 5 mb). en via ICQ kun je bestanden versturen, zo veel en zo groot als jij wilt.
Enne, misschien is het leuk om van kennissen wat ICQ nummers te vragen, dan kanje die gelijk in je lijssie mikken, anders hebbie er ook nix aan.
Succes dude.
Je moet er ff naar toe gaan. dan klikkken op dat grote plaatje (Download icq2000b now, here, ofzo), enne de rest wijst zich wel.
Inderdaad, bij de meeste mailaccounts is er een limiet (bij mij, @home, iets van 5 mb). en via ICQ kun je bestanden versturen, zo veel en zo groot als jij wilt.
Enne, misschien is het leuk om van kennissen wat ICQ nummers te vragen, dan kanje die gelijk in je lijssie mikken, anders hebbie er ook nix aan.
Succes dude.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
www.icq.com is echt een VAGE site.. daar is echt bijna geen wijs uit te worden
.. Maar icq is gewoon een heel lekker programma
..
Kun je toch nog een beetje sociaal zijn
Kun je toch nog een beetje sociaal zijn
Verwijderd
oke, ik zal je even helpen....
ten eerste JA, je kunt naar elkaar bestanden sturen..... Maar over mail kan het ook ALTIJD, ook al wordt de hele teringzooi dan wel meteen een stukkie groter door het SMTPprotocol en moet je natuurlijk genoeg rechten hebben met je mailaccount om zulke grote bestanden te kunnen hebben...
/me heeft gelukkig een eigen mailserver draaien!
en klik hier maar eens op, dan begint ICQ meteen met downloaden (als het goed is) hehe
<a href="ftp://ftp.icq.com/pub/ICQ_Win95_98_NT4/ICQ2000b/icq2000b.exe
" target="_blank">ftp://ftp.icq.com/pub/ICQ_Win95_98_NT4/ICQ2000b/icq2000b.exe
</a>
ten eerste JA, je kunt naar elkaar bestanden sturen..... Maar over mail kan het ook ALTIJD, ook al wordt de hele teringzooi dan wel meteen een stukkie groter door het SMTPprotocol en moet je natuurlijk genoeg rechten hebben met je mailaccount om zulke grote bestanden te kunnen hebben...
/me heeft gelukkig een eigen mailserver draaien!
en klik hier maar eens op, dan begint ICQ meteen met downloaden (als het goed is) hehe
<a href="ftp://ftp.icq.com/pub/ICQ_Win95_98_NT4/ICQ2000b/icq2000b.exe
" target="_blank">ftp://ftp.icq.com/pub/ICQ_Win95_98_NT4/ICQ2000b/icq2000b.exe
</a>
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar icq is gewoon een heel lekker programma [/quote]Nou dacht het niet.. net zo onoverzichtelijke zooi als die site.. maarja.. iedereen heeft het dus je kunt er niet omheen
Wat is ICQ?
ICQ staat voor "I seek you", ik zoek je. Met dit programma kun je heel gemakkelijk communiceren en bestanden uitwisselen met je vrienden en kennissen op Internet (als zij ook ICQ hebben geïnstalleerd hebben). Ga voor meer informatie naar ICQ.com.
Bron: icqamsterdam.cjb.net
ICQ staat voor "I seek you", ik zoek je. Met dit programma kun je heel gemakkelijk communiceren en bestanden uitwisselen met je vrienden en kennissen op Internet (als zij ook ICQ hebben geïnstalleerd hebben). Ga voor meer informatie naar ICQ.com.
Bron: icqamsterdam.cjb.net
Ik vind ICQ 2000b echt irri 
Al die kleuren, geluiden, ditjes datjes GEZEIK !!!
Dat je kan SMSen enzow is de enige reden dat ik em heb, maar ICQ98a is toch echt wel overzichtelijker
Al die kleuren, geluiden, ditjes datjes GEZEIK !!!
Dat je kan SMSen enzow is de enige reden dat ik em heb, maar ICQ98a is toch echt wel overzichtelijker
Wat er ook gebeuren moogh...
Pagina: 1