Toon posts:

Wat staat ons te wachten volgens de Amerikanen?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik die Amerikanen, aan de overkant van de zee, mag geloven zijn we nog lang niet van al die aanslagen en geweld verlost.
Ik hoop echter niet dat deze trend, zich ook naar Europa gaat verplaatsen.
Naar mijn mening zijn er al genoeg problemen in Nederland en in Europa, om daar nou ook nog Bomaanslagen en andere aanslagen (8> bij te gaan krijgen.

Ik hoop dat onze grote vrienden van de FBI het dit keer niet bij het juiste eind hebben.

Notthegrol

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:19
Op woensdag 22 mei 2002 16:49 schreef notthegrol het volgende:
Ik hoop dat onze grote vrienden van de FBI het dit keer niet bij het juiste eind hebben.
Ik ook, maar waar is de discussie in dit stukje tekst? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
De discussie is op het nieuws geweest en ik wilde via deze weg de meningen van iedereen op dit forum achterhalen.

NTG

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-01 23:12
Ben bang dat het geweld zich wel degelijk gaat verplaatsen richting Europa maar het eerste slachtoffer daar zal imo het verenigd koninkrijk zijn. Nog specifieker het financial district in Londen daar zijn ze erg bang voor een aanslag.

• Alphafox
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 20:40

Alphafox

wat zeggie!

ik denk dat het geweld zich ook zal gaan verplaatsen naar europa, maar goed hier in nederland hebben we veel turken en marrokanen (helaas).

Dus zal osama bin laden wel twee keer denken voor hij zoiets flikt

wisdom is rarely common

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Dit topic voldoet niet echt aan de eisen zoals gesteld in de W&L policy, lees deze eens door zodat je erachter komt waar aan een topic moet voldoen als je er een in W&L wilt openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.