Verwijderd
lol, ik heb hem hier wel legaal ligge, wel een hele tijd gespeeld. Maar nadat ik me pc geformat had eigenlijk nooit meer geinstalleerd.
is een vet spel
kan het alleen niet legaal vinden, en illegaal lukt ook al niet
als iemand weet waar ik hem kan krijgen<edit>(kopen)</edit>, please mail to
burnertje@hotmail.com
kan het alleen niet legaal vinden, en illegaal lukt ook al niet
als iemand weet waar ik hem kan krijgen<edit>(kopen)</edit>, please mail to
burnertje@hotmail.com
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
Ik zou dit iets anders formuleren om misverstanden te voorkomen
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Een week of twee geleden heb ik nog deel 1 en 2 zien liggen bij de opruiming van de V&D in Den Bosch. Sindsdien ben ik er niet meer geweest dus ik weet niet of ze ze nog hebben.
Deel 1 was iets van 5 euro, deel 2 7 euro. Heb er zelf over getwijfeld om ze te kopen maar wilde eerst wat reviews lezen. (en nu heb ik Warcraft 3 dus even geen tijd voor andere spelletjes).
Deel 1 was iets van 5 euro, deel 2 7 euro. Heb er zelf over getwijfeld om ze te kopen maar wilde eerst wat reviews lezen. (en nu heb ik Warcraft 3 dus even geen tijd voor andere spelletjes).
Verwijderd
Mijnheer Jobah: lees de Faq eens en pas dan je post eens heel snel aan. Anders ga ik er vanuit dat je idd. om warez vraagt...
ik speelde demo
zijn wij dan echt de enige?
vaag man, het is een hartstikke goeie rts
vaag man, het is een hartstikke goeie rts
Ik snap wel waarom
je moet blijkbaar gek zijn om dat spel te spelen.
geloof je me niet
kijk maar eens naar jullie sig, alleen willen jullie er zelf niet bij dat jullie gestoord zijn
je moet blijkbaar gek zijn om dat spel te spelen.
geloof je me niet
kijk maar eens naar jullie sig, alleen willen jullie er zelf niet bij dat jullie gestoord zijn
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
denk je dat ik gek ben,
je denkt dat ik gek ben he,
het is gewoon een koel spel voor op een lanparty ofzo waarbij ook mensen welkom zijn met een p1 133mhz
je denkt dat ik gek ben he,
het is gewoon een koel spel voor op een lanparty ofzo waarbij ook mensen welkom zijn met een p1 133mhz
Pagina: 1