Suggestie voor crew, betreft de geposte posts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Beste crew,

Misschien heb ik een goede suggestie...

De optie die vaak gebruikt wordt door tweakers is als je op je naam klikt dat je je laatste posts ziet van de laatste 100 dagen.

Ik gebruik dat zelf ook veel.
Maar post ook vaak in de Tweaker huiskamer.
Dus ik had misschien een suggestie... Als jullie hem niet goed vinden FLAME me dan maar >:)

Maar het idee was: Aangezien je niet de post van de tweakers huiskamer kan zien... Dacht ik van is er misschien een mogelijkheid om dat op een plek te zetten dat je dus naar de speciale forums wordt doorgewezen waar je dus net gepost hebt. En waar je dan meteen je laatste posts niet van de huiskamer etc. etc.

Hoe jullie dat aan moeten pakken weet ik niet precies maar het is natuurlijk wel mogelijk om dat naast je profiel te zetten en te blokken voor gebruikers die geen recht hebben op de huiskamer en de andere forums.

Of dat jullie een linkje maken bij het gedeelte van de laatste 100 dagen van de normale forum posts die voor iedereen beschikbaar is.

Nogmaals als dit geen goede suggestie is FLAME me maar op zeg maar gewoon dat het geen goed idee is.

Want ik zou weleens de mening willen horen of hier weleens over na is gedacht.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 16:32 schreef hives het volgende:
Maar het idee was: Aangezien je niet de post van de tweakers huiskamer kan zien... Dacht ik van is er misschien een mogelijkheid om dat op een plek te zetten dat je dus naar de speciale forums wordt doorgewezen waar je dus net gepost hebt. En waar je dan meteen je laatste posts niet van de huiskamer etc. etc.
Dit stukje begrijp ik niet. Leg eens uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
Op woensdag 22 mei 2002 16:37 schreef Courage het volgende:

[..]

Dit stukje begrijp ik niet. Leg eens uit ?
Sorry voor de onduidelijkheid....

Maar als je op je naam klikt en je ziet al je posts van de laatste 100 dagen, komen daar de tweaker huiskamer posts niet in voor toch???

Dus mijn idee was... Kunnen jullie misschien een soort link maken die naar de huiskamer posts verwijst.

Dus dat als je daar op klikt meteen naar de posts gaan die je de laatste 100 dagen bij de huiskamer hebt gepost.

Want dan kan je je post makkelijker terug vinden van de huiskamer want soms is dat echt verschrikkelijk zoeken.

Als je het nog niet goed snapt hoop ik het de volgende post nog beter uit te leggen :D :+

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dat zal met het huidige forum wel niet gebeuren> aanpassingen aan de search worden niet meer gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hives: ik snapte het na de eerste keer al :) Maar volgens mij staat HK er niet bij om de serverload te ontlasten en dan is dus het antwoord "Nee, geen goed idee :+ "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit hebben we expres gedaan, omdat op naam zoeken veel kracht vergt en als we dan de private fora (SG HK NST etc) erbij doen, dan wordt het nog zwaarder.. Kan dus niet

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
Ja ik snap hem >:)

Servers krijgen het wel zwaar met mensen die de hele dag aan het posten zijn op GoT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 06:06
en als je er nou een aparte pagina voor maakt?

dus als je op je naam klikt dat je het dan niet zien, maar als je op een linkje klikt (die je ziet als je op je naam klikt :+ ) dat je dan bij de HK posts aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 22 mei 2002 17:49 schreef internetinfo het volgende:
en als je er nou een aparte pagina voor maakt?

dus als je op je naam klikt dat je het dan niet zien, maar als je op een linkje klikt (die je ziet als je op je naam klikt :+ ) dat je dan bij de HK posts aankomt?
Dan zal de DB nog steeds moeten worden doorzocht op die posts, wat dus teveel capaciteit vergt :)

(nou hoop ik dat ik ik dus antwoord op de vraag die je stelt, want hij komt me niet helemaal duidelijk over, maar ok :P)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 06:06
Op woensdag 22 mei 2002 19:30 schreef Renegade het volgende:

[..]

Dan zal de DB nog steeds moeten worden doorzocht op die posts, wat dus teveel capaciteit vergt :)

(nou hoop ik dat ik ik dus antwoord op de vraag die je stelt, want hij komt me niet helemaal duidelijk over, maar ok :P)
het was mijn vraag niet hoor :+
en ik bedoelde het ook niet helemaal niet serieus, want het ligt een beetje voor de hand dat het databeestje dan als nog onnodig belast wordt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff offtopic: heeft iemand de nieuwe titel van Kees al gezien? :P >:) :o :7 8-)

(genoeg smilies...)
Pagina: 1