Hey, omdat ik een opdracht in VBA moet doen en NIET in VB, probeer ik de ADO Data Control (msadodc.ocx) te tekenen in een form in Word-VBA, maar dan zegt ie dat de control niet properly licenced is! Maar ik heb dit echt nodig om de opdracht te doen! Wat moet ik hier mee? Kan niks vinden op MS site hierover? Please help me
ja had al VB6 op win xp geinstalleerd.. kwam er ff 8r dat dat niet ging werken... en kan ook niet meer uninstalle gvd
voor win xp heb ik zeker .NET nodig?
voor win xp heb ik zeker .NET nodig?
VB6 loopt gewoon vast als ik m opstart, maar hij had wel msadodc.ocx op de HD gezet... betekent dat dan niet dat ik m kan gebruiken in Word-VBA?
ok thx! ik koop .net wel ff voor zoveel 1000 piek en dan probeer ik t wel ff, misschien dat t niet werkt maar maakt dan niet uit!
Verwijderd
Kan aan mij liggen maar je laatste vraag was "betekent dat dan niet dat ik m kan gebruiken in Word-VBA?" maar als jij graag bot uit de hoek komt en met
's wil stooien wens ik je bij deze veel plezier met het oplossen van je probleem , succ6!
sorry hoor maar daar gaat m'n hele vraag over. ik zeg aan ik heb VB geinstalleerd (wat ik niet kan uitvoeren) en die file is ook op mn hd gezet. probeer m in VBA te laden en werkt niet. dan is er toch nix meer om uit te proberen..
ik liep je helemaal niet uit te kafferen en ook helemaal niet bedoeld, er staat btw geen Yarvieh op die
muur...
das ff voor mezelf
das ff voor mezelf
koop um maar
zit de licentie erbij
overigens is Yarvieh uitkafferen geen goed plan als je ooit nog eens VB hulp nodig hebt
zit de licentie erbij
overigens is Yarvieh uitkafferen geen goed plan als je ooit nog eens VB hulp nodig hebt
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()