Toon posts:

a3d in cs met game theater xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb tijdje geleden een Game Theater xp overgenomen van een vriend van mij,om mijn sound blastertje maar eens te vervangen.

Ik speelde eerst met EAX,maar sinds 1.4 begint dat na een tijdje ineens te ruisen,en daarna begin ik alles 2keer achter elkaar te horen.Dit is echt SUPER irritant,want nu is het bijna onmogelijk om iemand te zoeken op zijn voetstappen.

Dus ging ik het befaamde a3d eens proberen.

Met a3d wou ik eerst niet spelen,want zelf vind ik het ook beetje lam (en omdat je ervoor op demon gebanned wordt voor wallhack >:)) maar ik wilde het weleens proberen.

Alleen,ik krijg het niet aan de praat in cs.
Dat vakje aanvinken heb ik gedaan,ik heb a3dapi.dll verwijderd uit de hl map(omdat game theater a3d 1.0 heeft en ik tip kreeg dat a3dapi.dll uit de hl map die versie van a3d niet ondersteunt,zodat hl de a3dapi.dll van windows gebruikt) en ook s_enable_a3d in een autoexec.cfg gezet,maar dan komt er iets te staan van:
initializing
failed
a3d is not running
:(

Weet iemand misschien wat ik moet doen? :*

• VeloChill
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
je moet dat voice-spul in CS iig uitschakelen om a3d aan de praat te krijgen, maar zoek eens meer dan genoeg topics over te vinden waar alle antwoorden in staan

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:23
a3d met game theater?? sure vast wel

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:06
kweet oplossing :D

had zelfde probleempje met mijn Fortissimo II

ga naar www.vortexofsound.com en download de a3d drivers... klaar :)

http://www.vortexofsound.com/scripts/retrieve.cgi?a3ddrivers312&exe die dus :)