Ik zat op de site van kijkshop te bladeren voor een draadloos systeem op de PC op de tv aan te sluiten.
Nu hebben ze 3 verschillende merken staan, maar ik zie er geen verschil in...JAH, in de prijs
Het gaat om de volgende merken:
------------------------------------------------------------
Trust audio/videozender 100V
Artikelnr. 86466
Sluit PC, video of camera draadloos aan op de TV. Ontvanger unit en zender unit. 4 Kanalen instelbaar. Afstand max. 100 meter. Ingebouwde videocontroller. Incl. aansluitkabels.
Adviesprijs: € 109,00
Kijkshop prijs: € 99,99
AudioSonic audio/videozender VT 505
Artikelnr. 86448
Sluit PC, Video of camera draadloos aan op de TV. Ontvanger unit en zender unit. 4 Kanalen instelbaar. Afstand max. 50 meter. Ingebouwde videocontroller. Incl. aansluitkabels.
Adviesprijs: € 149,29
Kijkshop prijs: € 113,00
Elro audio/videozender VC32
Artikelnr. 86447
Sluit PC, Video of camera draadloos aan op de TV. Ontvanger unit en zender unit. 4 Kanalen instelbaar. Afstand max. 40 meter. Ingebouwde videocontroller. Incl. aansluitkabels.
Adviesprijs: € 224,62
Kijkshop prijs: € 127,00
Zoals jullie zien, weinig verschil....
Welke moet ik nu nemen
De TV staat beneden in de huiskamer en mijn PC staat in de slaapkamer, 1 verdieping boven de huiskamer. Uiteraard zitten er overal deuren tussen.
Iemand ervaring met 1 van deze speeltjes? Of iemand die ze verkoopt? Ik weet het even niet meer
Owja, misschien makkelijk, de plaatjes van die dingen:
http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_list.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Audio%2FVideo+%2D+zenders&category%5Fpath%5Fsegment=TV%2C+DVD+%26+Video
Nu hebben ze 3 verschillende merken staan, maar ik zie er geen verschil in...JAH, in de prijs
Het gaat om de volgende merken:
Trust audio/videozender 100V
Artikelnr. 86466
Sluit PC, video of camera draadloos aan op de TV. Ontvanger unit en zender unit. 4 Kanalen instelbaar. Afstand max. 100 meter. Ingebouwde videocontroller. Incl. aansluitkabels.
Adviesprijs: € 109,00
Kijkshop prijs: € 99,99
AudioSonic audio/videozender VT 505
Artikelnr. 86448
Sluit PC, Video of camera draadloos aan op de TV. Ontvanger unit en zender unit. 4 Kanalen instelbaar. Afstand max. 50 meter. Ingebouwde videocontroller. Incl. aansluitkabels.
Adviesprijs: € 149,29
Kijkshop prijs: € 113,00
Elro audio/videozender VC32
Artikelnr. 86447
Sluit PC, Video of camera draadloos aan op de TV. Ontvanger unit en zender unit. 4 Kanalen instelbaar. Afstand max. 40 meter. Ingebouwde videocontroller. Incl. aansluitkabels.
Adviesprijs: € 224,62
Kijkshop prijs: € 127,00
Zoals jullie zien, weinig verschil....
Welke moet ik nu nemen
De TV staat beneden in de huiskamer en mijn PC staat in de slaapkamer, 1 verdieping boven de huiskamer. Uiteraard zitten er overal deuren tussen.
Iemand ervaring met 1 van deze speeltjes? Of iemand die ze verkoopt? Ik weet het even niet meer
Owja, misschien makkelijk, de plaatjes van die dingen:
http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_list.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Audio%2FVideo+%2D+zenders&category%5Fpath%5Fsegment=TV%2C+DVD+%26+Video
MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional