Exploring the island of Tsushima
je mobo kan maximaal 16mb reepjes aan denk ik; en ik denk dat je onboard video hebt, dus hij snoept wat van het geheugen weg, zeg 1mb, klopt precies dan
als ze singlesided zijn heb je kans dat je mobo ook nog 32mb aan zou kunnen per reepje, maar zekerheid is er niet
gewoon geval van een te oud mobo dus
als ze singlesided zijn heb je kans dat je mobo ook nog 32mb aan zou kunnen per reepje, maar zekerheid is er niet
Volgens IBM en de sticker aan de binnenkant , moet het moederbord 2x 64 MB aankunnen.
Hiervoor zat er b.t.w. 48 MB ram in
Hiervoor zat er b.t.w. 48 MB ram in
edit:
Er zit onboard video in , maar die is defect , vervangen door 4 MB PCI videokaart.
Er zit onboard video in , maar die is defect , vervangen door 4 MB PCI videokaart.
is er geen nieuwere versie voor je bios... keer flashen kan wonderen doen...
¯\_(ツ)_/¯
Het bios is geflasht met de laatste versie
heb je single sided geheugen of niet

als je single hebt probeer het om te ruilen voor dual
kan nooit kwaad...en ik weet vrij zeker dat je single hebt eigelijk, dual en dan 64mb is niet echt denkbaar eigelijk
als je single hebt probeer het om te ruilen voor dual
kan nooit kwaad...en ik weet vrij zeker dat je single hebt eigelijk, dual en dan 64mb is niet echt denkbaar eigelijk
32 is toch altijd dual....?
Toen waren beige computers heel gewoon.
Welk reepje precies heb je op shop.t.net besteld? Ik zie de IBM 300GL type 6282 namelijk niet op de lijst staan.. En er zijn wel meer verschillende typen 64MB SDR geheugen: singlesided, doublesided, EDO, parity, 4Mbit, 16Mbit, 32Mbit, 64Mbit, etc..
Op de heerlijk informatieve IBM site kwam ik dit tegen. Het is dus duidelijk dat je, wanneer je 64MB SDR wil gaan gebruiken, je alleen 64MB EDO SDR mag gebruiken (welke overigens best wel duur zijn
)
Op de heerlijk informatieve IBM site kwam ik dit tegen. Het is dus duidelijk dat je, wanneer je 64MB SDR wil gaan gebruiken, je alleen 64MB EDO SDR mag gebruiken (welke overigens best wel duur zijn
dat is het type van zn pc als ik het zo zieOp donderdag 23 mei 2002 07:47 schreef BalusC het volgende:
IBM 300GL type 6282
Klop aardig.....Ik heb even de specs van je pc opgezocht (voor een deel hieronder te vinden...)Op woensdag 22 mei 2002 15:47 schreef veldmuis het volgende:
je mobo kan maximaal 16mb reepjes aan denk ik; en ik denk dat je onboard video hebt, dus hij snoept wat van het geheugen weg, zeg 1mb, klopt precies dan
Standard features
Processors
Pentium(R) processors - 133 or 166MHz
Pentium(R) processors with MMX(TM) technology - 166MHz L2 Cache 256K pipeline burst synchronous write back
Memory 8/16/32MB, expandable to 128MB (2
DIMMs), SDRAM/66MHz
Hard Drives 1.2GB or 2.5GB bus master EIDE with
S.M.A.R.T. or open bay
Graphics and Video Resolution
Cirrus Logic GD5446; 64-bit; 1 or 2MB std./2MB max. EDO DRAM
50ns; 256 colors @ 1024x768 (1MB) or 256 colors @ 1280x1024
Je kunt (zoals bovenstaande quote) er geen 64 mb dimms in proppen...
Humor moet je serieus nemen
Op donderdag 23 mei 2002 07:48 schreef veldmuis het volgende:
dat is het type van zn pc als ik het zo zie
drugs are bad mkay?
Tommie Boy schreef:
Klop aardig.....Ik heb even de specs van je pc opgezocht (voor een deel hieronder te vinden...)
Standard features
Processors
Pentium(R) processors with MMX(TM) technology - 166MHz L2 Cache 256K pipeline burst synchronous write back
DIMMs), SDRAM/66MHz
S.M.A.R.T. or open bay
Je kunt (zoals bovenstaande quote) er geen 64 mb dimms in proppen... Dan moet je er toch edo dimm's in proppen...
Klopt al niet , er zit een 200 MHZ processor in , kan max 233 , en er zat standaard een 4,3 gb schijf in
BalusC schreef:
Welk reepje precies heb je op shop.t.net besteld? Ik zie de IBM 300GL type 6282 namelijk niet op de lijst staan.. En er zijn wel meer verschillende typen 64MB SDR geheugen: singlesided, doublesided, EDO, parity, 4Mbit, 16Mbit, 32Mbit, 64Mbit, etc..
Dit klopt , heb het daarom nagevraagd per e-mail , en gewoon 64 MB sdram 66 mhz kon er in werken volgens shop.tweakers.net (en contactpersoon van Dana-Elec)
Klop aardig.....Ik heb even de specs van je pc opgezocht (voor een deel hieronder te vinden...)
Standard features
Processors
DIMMs), SDRAM/66MHz
S.M.A.R.T. or open bay
Je kunt (zoals bovenstaande quote) er geen 64 mb dimms in proppen... Dan moet je er toch edo dimm's in proppen...
Klopt al niet , er zit een 200 MHZ processor in , kan max 233 , en er zat standaard een 4,3 gb schijf in
BalusC schreef:
Dit klopt , heb het daarom nagevraagd per e-mail , en gewoon 64 MB sdram 66 mhz kon er in werken volgens shop.tweakers.net (en contactpersoon van Dana-Elec)
Pagina: 1