Ik heb dus een MSI geforce 2 mx 200, maar als ik als ik hitman 2 of a2 race goes usa krijg ik af en toe kleine streepjes in beeld. Hoe komt dit? En ja heb overal de nieuwste drivers van. Help, want dit is heel irritant!
kaart overgeklokt?
Negeren is vooruitzien
Geeft ie alleen strepen bij deze 2 spellen of ook bij andere?
En heb je dxdiag al uitgevoerd om te kijken of alle Directx testen goed doorlopen worden?.
Ook kun je nog kijken of de videokaart wel de nieuwste Nvidia driver gebruikt. Ik heb het wel eens meegemaakt dat er een nieuwe driver geinstalleerd was maar dat de oude nog gebruikt werd.
En heb je dxdiag al uitgevoerd om te kijken of alle Directx testen goed doorlopen worden?.
Ook kun je nog kijken of de videokaart wel de nieuwste Nvidia driver gebruikt. Ik heb het wel eens meegemaakt dat er een nieuwe driver geinstalleerd was maar dat de oude nog gebruikt werd.
Not Dope, Not A star
Verwijderd
Deze kaart geeft te weinig power vandaar dat die games wel is brak willen lopenOp woensdag 22 mei 2002 15:22 schreef Raiden het volgende:
Ik heb dus een MSI geforce 2 mx 200, maar als ik als ik hitman 2 of a2 race goes usa krijg ik af en toe kleine streepjes in beeld. Hoe komt dit? En ja heb overal de nieuwste drivers van. Help, want dit is heel irritant!
Dat is onzin. Ik had een TNT2 ultra en kon deze a2 racer USA zonder enige probs spelen. Welliswaar niet op een prachtige resolutie maar wel zonder strepen. Over hitman kan ik niks zeggen, nooit gespeeld.Op woensdag 22 mei 2002 16:16 schreef sjaak250 het volgende:
[..]
Deze kaart geeft te weinig power vandaar dat die games wel is brak willen lopen