en nu ophouden stelletje k*tkneuzen

Pagina: 1
Acties:

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Aan alle UPC-sucks-kneuzen:

Ja wil iedereen die zo schaaps is geweest om met die "upc-sucks" actie mee te doen dit weekend NU ophouden!!! Ik wor helemaal ziek hier, probeer al het hele weekend W2K SP1 te downen maar door dat nutteloze gesuck/up van jullie kom ik er de hele tijd niet door.

Denken jullie nou echt dat je met dit soort trieste acties UPC een poot kunt uitdraaien?
Vergeet het maar, de enige die je er mee treft zijn je mede-upc-slachtoffers.

Ga gvd in Noord-Korea wonen als je niet tegen vrije markteconomie kunt!

[toevallige voorbijgangers, sorry voor het gevloek...]

[ja shit dit hoort natuurlijk weer ergens anders dan bij network troubleshooting...nou verplaats maar of mik er een slot op, kan mij het boeien...]

Verwijderd

Hmmmmmm, vandaar et zo tyfus traag ging allemaal :(

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Heb ik wat gemist?

• Genoil
Ik hoorde van m'n mail/web-provider (niet chello) dat een zootje chello gebruikers dit weekend extra veel extern (UPC netwerk <-> buiten het UPC netwerk om) dataverkeer ging genereren, om de kosten voor UPC omhoog te jagen.
Ja daar liggen ze bij UPC natuurlijk niet echt wakker van...maar ik dus wel :(

• Floor-is
  • Laatst online: 00:18

Floor-is

5.2

www.upcsucks.nl

Daar staat de info.

Iemand had het zelfs gesubmit als zijnde "nieuws"... Ik had het dan ook binnen een minuut in de dev/null gekwakt. Mailtje gestuurd oftie wel helemaal honderd was, maar niets meer van gehoord...

Bericht hierboven

• Genoil
hm
die actie was een paar dagen geleden...

nja whatever

wel minder dat de voormalige a2000-power klanten nu afgeknepen zijn naar 15K upstream.

Verwijderd

Vandaar dat mijn pings alleen maar boven de 500 zaten ofzo... en dat alles zo fokking traag was... En ik was Chello al weer bijna verrot aan het schelden...
Sjeez hoe kinderachtig gaat het allemaal nog worden... :( Diep triest...

Verwijderd

ZEIK dan niet dat je verbinding met Chello altijd zo traag is >:) >:) >:) >:)

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Dat verklaart het wel, maar het hele netwerk was bagger, ook binnen nederland.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik heb gebeld met de klachtenlijn (ja dat doe ik zovaak als het klote is) en wat denk je? Zegt die tiepdoos dat 'een aantal klanten' het netwerk aan het overbelasten is! :D:D:D
Vervolgens vraag ik waarom die beste personen dat dan zouden doen... haar antwoord "waarschijnlijk zijn ze niet zo tevreden met onze service en nemen ze zo wraak, meneer" :D, waarop ik reageer met de stelling dat als ik wel tevreden was, dat ik niet met haar aan de lijn had gehangen.
Jezus, ik wist wel dat de meeste van die helpdeskmedewerkers dom waren, maar dit vind ik toch wel heel erg!
De volgende keer zeg ik tegen zo'n wijf dat ik mee wil doen met wraak nemen en of ze mij een adres van een router wil geven :)

Edit: even voor de duidelijkheid: ik doe dus NIET mee aan dit soort grappen, even voordat er allerlei kwade reacties komen.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Jotti, kinderachtig hoor!!! Wat had je dan gewild, wees blij dat die dame je netjes uitlegt waarom het niet werkt, en twee, zoals je hebt gemerkt lag het (deze keer) niet aan onze Sjello vrienden dus wat heb je te mekkeren.

Die oerdomme UPC schapen die het netwerk belasten met deze stomme actie mogen ze van mij allemaal wegsaneren. Ekkels.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:48
[onzin van @Home abbonee]

/edit

[/onzin van @Home abbonee]

Flickr | Lego collectie

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nou, zo kinderachtig vind ik het niet. Ik vind het een beetje heel erg zwak staan als jij als gigantisch bedrijf open en bloot vertelt dat een groot deel van je klanten ontevreden is over de service. Het is inderdaad de waarheid en ik zal de waarheid waarschijnlijk niet veel vaker te horen krijgen van UPC, maar zoals deze dame mij dat aan de telefoon vertelde, was het gewoon een regelrechte volpensolifant van een blamage!

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1