• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:56

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Ik moet een nieuwe telefoon hebben want de huidige (6150) heeft kuren (lees beeldscherm doet het niet).
ik wil graag er 1 met mp3 speler.
doordat gedoe met me huidige telefoon heb ik niet echt vertrouwen in nokia dus mijn voor keur gaat al een beetje uit naar siemens (c25 gehad en nooit problemen)
mijn vraag; wat zijn jullie ervaringen?

PS er is ook nog een Samsung M100 maar is dat wat?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Dat beeldscherm van je nokia is waarschijnlijk zelf te maken. Haal hem ff uit elkaar en maak de aansluitingen op de print en het beeldscherm ff goed schoon met een watten staafje en wat alcohol of spuit er wat contactspray op. Waarschijnlijk doet ie ut dan wel weer.

Ok geen antwoord op je vraag maar misschien ook een optie?

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 15:15 schreef Walm het volgende:
Dat beeldscherm van je nokia is waarschijnlijk zelf te maken. Haal hem ff uit elkaar en maak de aansluitingen op de print en het beeldscherm ff goed schoon met een watten staafje en wat alcohol of spuit er wat contactspray op. Waarschijnlijk doet ie ut dan wel weer.

Ok geen antwoord op je vraag maar misschien ook een optie?
ik krijg em niet open :( heb geen 5kantig schroef geval. :( en ik ben eigenlijk ook al weer uit gekeken op dit ding.
en ik heb geen zin meer in een discman dus combi :D

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 15:16 schreef Geckoo het volgende:

[..]

ik krijg em niet open :( heb geen 5kantig schroef geval. :( en ik ben eigenlijk ook al weer uit gekeken op dit ding.
en ik heb geen zin meer in een discman dus combi :D
je kan hem openen met een torx schroeven draaier, maar als je dan toch een nieuwe wil zou ik ff de specs vergelijken met elkaar, ik weet dat je het geheugen van de siemens kan uitbereiden door een andere multimedia card, dat is natuurlijk wel een leuke optie. Ook kan je de siemens flashen naar een sl45i waardoor je java proggies kan draaien op je foon

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

SL45 kewle telefoon, ik heb hem ook! ga hem wel wegdoen, heb hem nu al een jaartje maar ben toe aan iets anders ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 15:26 schreef MastahBlastah het volgende:
SL45 kewle telefoon, ik heb hem ook! ga hem wel wegdoen, heb hem nu al een jaartje maar ben toe aan iets anders ;)
voor hoeveel meel maar naar martijnp@hotmail.com

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:59

Vuvuzela

My spire is forming

ik zou de nokia 5510 nemen.
Nokia is over het algemeen veel bekender etc..

I served in a company of heroes.

Verwijderd

SIEMENS!!!! Nokia, stinkt, altijd problemen mee gehad, en dat de Nokia zoveel bekender is als men zegt val ook best tegen, en die nokia's kan je fijnpletten met 2 vingers die nieuwe, ook niet meer echt stevig ofzo, siemens heeft kwalitatief gewoon betere telefoons dus siemens huppakee

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
nadeel is ook dat nokia geen geheugen kan bij zetten.
en die scandisk van siemens kun je ook gebruiken voor andere data?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik zou voor de SL45i gaan. Is een wat nieuwer model als de SL45 (als die al te koop is :?) die wat extra functies heeft die wel handig zijn (J2ME ondersteuning onder andere).

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Op woensdag 22 mei 2002 16:16 schreef NexY het volgende:
ik zou de nokia 5510 nemen.
Nokia is over het algemeen veel bekender etc..
Oh ja... daar is een argument wat ons allen overtuigt... Ik zou alleen al geen Nokia nemen juist omdat iedereen die al heeft.

Ik zou ook gewoon voor de Siemens gaan:
- Uitbreidbaar geheugen, wat je ook voro andere apparaten/data kan gebruiken
- Nokia's bevatten vaak bugs, zijn fragiel, beeldschermpjes gaan kapot enz... En iedereen heeft ze.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 16:59 schreef B_O_S_S het volgende:
Ik zou voor de SL45i gaan. Is een wat nieuwer model als de SL45 (als die al te koop is :?) die wat extra functies heeft die wel handig zijn (J2ME ondersteuning onder andere).
het schijnt dat je je SL45 om kan flashen naar een SL45i :)
das niet legaal enzo, maar het schijnt te kunnen :P

ennuh, als ik jou was zou ik voor de Siemens gaan, kheb zelf een Siemens C35i en kvind het een super ding, over het algemeeen hoor ik ook veel goede dingen over Siemens :)
Nokia hoor je ook wel veel goeds over enzo, maar iedereen heeft al een Nokia...

...dat hoeft op zich niet uit te maken, maar wat ook een sterk punt van Siemen is, is het menu, dat vinnik egt veel beter dan Nokia! ook vinnik het handig dat je bij Siemens een groter deel van het menu kan zien, of het menu op "Nokia-style" kan zien :)
Dat kun je dus naar eigen wens instellen :)

Verwijderd

De Nokia vind ik er niet uit zien!
ik heb zelf de Samsung M100. bevalt me perfect!
mooi handige headset erbij!
maar:
- heeft maar 32 mb (is op zich wel genoeg voor mij)
- hij heeft geen T9 (woordenboek bij sms-en)
- en de software werkt niet op winXP

en hij is erg goedkoop!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik zou kiezen voor de Siemens, hoewel ik qua telefoons altijd Nokia kies. Maar ik heb een demonstratie van de 5510 gehad in de Nokia promotiebus en daar bleek dat je niet zonder meer MP3's op de 5510 kan zetten. De telefoon wordt geleverd met software die je muziek omzet in een ander, specifiek voor Nokia, formaat. Ook is het geheugen niet uit te breiden, wat wel het geval is bij de SL45. Bovendien is de 5510 een low-budget-telefoon met MP3-speler (telefoonfuncties komen overeen met de 3330) en de SL45 een high-end-telefoon met meer zakelijke functies zoals een ingebouwd infraroodmodem.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1