Toon posts:

Flikkerend beeld met V3800TVR en K7S5A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg problemen met mijn monitor en/of mijn videokaart als ik de K7S5A samen met de ASUS V3800TVR gebruik. Mijn monitor geeft dan wel aan dat er een signaal is (groen lampje) maar het blijft zwart en je hoort een hoog toontje alsof het beeldscherm van resolutie verandert. De monitor is overigens de LG Flatron 795FT (geen usb). Met mijn oude moederbord, KT7-Raid, had ik dat probleem niet. Maar het maakt niet uit hoe kaal en safe ik de pc in elkaar zet,(alleen vga, cpu en geheugen) de combinatie van de ECS, LG en ASUS weigeren normaal te werken. Als ik mijn Asus in een andere computer zet werkt alles normaal (al dan niet met de zelfde monitor) en mijn monitor werkt bij alle andere computers ook gewoon. Het is echt specifiek dat de drie onderdelen samen niet lekker werken.

Zijn er misschien meer mensen die hier last van hebben/hadden? Mijn monitor wegdoen is al geen keus - ben er gewoon verslaafd aan geraakt!!!! - en omdat ik binnenkort toch een nieuwe videokaart binnenkrijg (Radeon7500) is mijn probleem niet eens zo ernstig. Het is alleen maar vervelend dat ik nu toch weer op mijn Abit moet werken, terwijl er al een nieuw plankje wacht om ingebouwd te worden.

Overigens, de reden dat ik liever niet op de Abit werk, is dat dat beestje na een klein avontuurtje niet meer zo hard wil werken als eerst. Vandaar dat ik de ECS als tussenplankje heb gekocht...ik upgrade alleen maar wat ik nodig (denk) te hebben.