Tuner voor Videozender?

Pagina: 1
Acties:

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:47
Hallo,

Wij hebben thuis 2 TV's. 1tje beneden en 1tje op zolder. Nou is coaxkabel doortrekken onmogelijk. Dit denk ik op te lossen door een videozender (Karwei) te gebruiken. Maar dan heb ik wel een tuner nodig.

Nou heb ik 2 vragen:

• Kan ik ergens een tuner kopen voor die videozender (met AB)
• Zo nee, zijn er videozenders met ingebouwde tuner?

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:23

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Leg eerst 'ns fatsoenlijk uit wat je nou wil. ipv beginnen met uitleggen wat je nodig denkt te hebben. ;)

Alles kan stuk.

Verwijderd

Ja, ik snap er nix van...

Koop gewoon zo'n draadloos videosignaal zend-ontvangs pakket.. .ben ff kwijt waar je dat kan kopen... maar goed...
Sluit je beneden aan op de kabel en zo draadloos naar boven .. daar de ontvanger klaar... kosten... 120 euro ongeveer

• Vinnienerd
Zo'n videozender heeft toch een composite ingang? Dan heb ik dus een tuner nodig om het videosignaal naar die composite ingang te sturen.

Ik wil dus weten waar je zo'n tuner kunt kopen, of waar je zo'n videozender met ingebouwde tuner kunt kopen.

• remco_k

remco_k

Nog steeds niet verteld wat je nou wil! :(

Maar goed ff gokken: je wilt boven video kijken?
en je kan of wil geen coax naar boven trekken?

oke: koop dus zo'n video zender en ontvangst pakketje (bij de wehkamp ofzow).
En ja, daar zit een composiet ingang en stereo L+R ingang op. Maar op elke fatsoenlijke video recorder/player zitten deze uitgangen in de scart aansluiting(en). Bij sommige video's zelfs los.
Maw, je hebt geen tuner ofzo nodig...
Boven bij je TV staat de ontvanger, daar komt weer composiet en stereo L+R uit en hopla, op je scart aansluiting van die TeeVee en werken maar.

En als dit niet is wat je wilt moet je het nog maar es ff haarfijn uitleggen, zonder zelf na te denken wat je nou nodig hebt. Gewoon wat je wil. :o

Alles kan stuk.

• Vinnienerd
Ik wil boven TV kijken. Ik kan géén coax doortrekken.

of

Ik kan wel een videorecorder als tuner gebruiken, maar dan ziet iedereen wat ik kijk, en als iemand beneden een video wil kijken zie ik het boven, en dat wil ik niet.

Verwijderd

Marmitek heeft videozenders waar je rechtstreeks de coaxkabel in kan drukken. CableLink 75 met ingebouwde tuner.
Zie http://www.marmitek.nl

• remco_k

remco_k

Op woensdag 22 mei 2002 16:07 schreef jw.oosting het volgende:
Marmitek heeft videozenders waar je rechtstreeks de coaxkabel in kan drukken. CableLink 75 met ingebouwde tuner.
Zie http://www.marmitek.nl
Juist! dat heeft ie nodig!
Mooi pakketje. Alleen best aan de prijs.
Voor die prijs zou ik er toch serieus over na gaan denken een kabel naar boven te trekken. Da's zeker 10 keer goedkoper! Maar ja, als dat niet kan ben je hiermee gered. 8-)

Alles kan stuk.

• Vinnienerd
Thanks !

Verwijderd

Ja zo'n pakket bedoelde ik nou ! LOL

Verwijderd

Je kunt een zender/ontvanger kopen die werkt op het lichtnet, dus overal waar een stopcontact zit kun jij tv of video kijken.
Het is wel vrij prijzig maar beter van kwalitiet dan Marmitek.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
heb nog een marmitek gigavideo 30 in de aanbieding voor 85 euro
Pagina: 1