Is er nog een link ofzo naar een site?
zie thread 
[inkoopactie]fan grills, sunon fans, led's...
in mijn locale elektrowinkel zou ik een inkoopactie willen doen (alles bestellen via monster-catalogus)
hieronder:
-fan grills in alle formaten, al interesse voor mijzelf, falco,axisshooter. per stuk goedkoper dan in oc-winkels en zekerlijk als we een offerte doen
-sunon fans alle formaten, verschillende voltages! vast wel goedkoper dan oc-winkels again
-led's: led's in alle kleuren, vormen en formaten (geen blauwe noch witte). ik zal er zelf 1-2 dozijn rode van 3mm bestellen
-andere elektronicadingen (switches, dipswitchen, weerstanden, potentiometers,....) kortom alles wat je hier van kunt verkrijgen
dus jah, geen site ofzo, in een gewone winkel bestellen komt een stuk goedkoper uit...
prijzen morgen/overmorgen
indien genoeg interesse kan ik een offerte doen==>NOG goedkoper:D
[inkoopactie]fan grills, sunon fans, led's...
in mijn locale elektrowinkel zou ik een inkoopactie willen doen (alles bestellen via monster-catalogus)
hieronder:
-fan grills in alle formaten, al interesse voor mijzelf, falco,axisshooter. per stuk goedkoper dan in oc-winkels en zekerlijk als we een offerte doen
-sunon fans alle formaten, verschillende voltages! vast wel goedkoper dan oc-winkels again
-led's: led's in alle kleuren, vormen en formaten (geen blauwe noch witte). ik zal er zelf 1-2 dozijn rode van 3mm bestellen
-andere elektronicadingen (switches, dipswitchen, weerstanden, potentiometers,....) kortom alles wat je hier van kunt verkrijgen
dus jah, geen site ofzo, in een gewone winkel bestellen komt een stuk goedkoper uit...
prijzen morgen/overmorgen
indien genoeg interesse kan ik een offerte doen==>NOG goedkoper:D
Verwijderd
Open anders gewoon ff een normale thread hier ipv doorlinken naar een andere forum 
g0 get them m0ds
g0 get them m0ds
Verwijderd
Ik wil eerst prijzen...! (Nederlanders ook altijd...)
nnyway... wat voor Sunon's zijn het ? je hebt verschillende types @ 80mm enzow...?
Dus ik snap het ff niet... type ? meer inf0o0o0o!!!!!!!
nnyway... wat voor Sunon's zijn het ? je hebt verschillende types @ 80mm enzow...?
Dus ik snap het ff niet... type ? meer inf0o0o0o!!!!!!!
Is dit het enige overzicht ? lijst met spullen ?
http://www.xbmcfreak.nl/
tegen morgen prijzen van:
80mm en 120mm fangrill
80mm sunon
prijzen zijn TER INDICATIE ik kan dus moeilijk die man een half uur doen bellen voor de prijzen
fans: alles
40~120mm
12v, 24 volt enkele, sommige 230 volt
in alle kleuren en geuren dus
80mm en 120mm fangrill
80mm sunon
prijzen zijn TER INDICATIE ik kan dus moeilijk die man een half uur doen bellen voor de prijzen
fans: alles
40~120mm
12v, 24 volt enkele, sommige 230 volt
in alle kleuren en geuren dus
Sorry voor m'n ietwat botte opmerking, maar als je een inkoop aktie wilt starten met alleen een linkje komt dat mij nogal vaag over (nofi)Op woensdag 22 mei 2002 15:11 schreef Phreak het volgende:
Offtopic replies getrashed.
Kom op mensen..
Verder ben ik wel geintereseerd hoor, anders had ik de post niet gelezen!
Ik heb laatst voor €6,- p/stk low noise Sunon fans gekocht, daar wil ik misschien wel een paar van hebben en wellicht nog een enkele 92mm en 60mm, maar ik w8 ff tot morgen tot ik de prijzen zie.Op woensdag 22 mei 2002 15:25 schreef TeuS het volgende:
geef schatting van hoeveel en wat je moet hebben...
Ik kan hier in Breda namelijk redelijke goedkoop aan Sunon fans komen 80-92mm voor ca. 6-7 Euro b.v.
Ik zie het morgen wel!!
Ik ben misschien wel geintereseert in 1x60mm en 2x 80mm als je ff de prijzen, typenummers en evt specs erbij zet
Owja, kan je echt aan alle sunon fans komen? D'r zijn er nogal wat en in elke maat heb je wel 20 verschillende soorten, dus als je (voor) morgen kan laten weten welke modellen (serie#?) je hebt?
Voor diegene die hierboven om een site vroeg; www.sunon.com.tw
Voor diegene die hierboven om een site vroeg; www.sunon.com.tw
Als ej nou sites van fabrikanten van spullen die ze daar verkopen erop zet 
En ook een prijstabel in elkaar draait in Excel?
Als je een inkoopactie wilt doen moet je er ook wat moeite voor doen....
En ook een prijstabel in elkaar draait in Excel?
Als je een inkoopactie wilt doen moet je er ook wat moeite voor doen....
Verwijderd
Nou, nou daar schiet iedereen een hoop mee op maar een hoop producten bij mekaar gezet die ELKE electroboer heb / verkoopt en geen prijslijst. (Als ik bij me pa op de zaak (ook electronica zaak
) in alle die groothandelboeken kijk staat dat er ook allemaal in.)
Wil je een inkoop actie voor dat spul een beetje waarde geven, moet je met een lijstje komen met wat andere producten. Want in de meeste gevallen is het zo dat de inkoop per honderd ofzelfs duizend gaat wil je echt veel goedkoper uitzijn. Kortweg een zinloze actie, of je moet Papst (en geen sunon) fan's voor 10 euro (of minder) gaan inkopen bijvoorbeeld.
Wil je een inkoop actie voor dat spul een beetje waarde geven, moet je met een lijstje komen met wat andere producten. Want in de meeste gevallen is het zo dat de inkoop per honderd ofzelfs duizend gaat wil je echt veel goedkoper uitzijn. Kortweg een zinloze actie, of je moet Papst (en geen sunon) fan's voor 10 euro (of minder) gaan inkopen bijvoorbeeld.
Hmz.... moet je gewoon doorgeven wat je zoekt?? Want ik zie nog steeds geen lijstje.... maar okee...
Ik zoek nog namelijk nog een inlaatspruitstuk voor een Kadett GSI16V (20XE)!!!!
Ik zoek nog namelijk nog een inlaatspruitstuk voor een Kadett GSI16V (20XE)!!!!
Open a.u.b. een nieuw topic met daarin alles duidelijk uitgelegd, dus waar je het koopt, wat de prijzen zijn e.d. Hier schieten we niks mee op zo
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()