• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 08:08
Okee, ik heb dus net een Casio E-200 gekocht maar vond toch nog wat problemen. Even een opsomming :

BuildIn storagecard doet gek, kan soms bestanden niet verwijderen, vooral .exe?? aan/uit en dan soms wel.

USB en Audio is hangen. Wanneer je de USB gebruik naar de pc voor bv. internet en je speelt muziek af of een filmpje dan stopt je audio en vliegt je usb er ook uit. Aan/uit helpt dan wel weer.

Soms loopt hij steeds vast. Zelf RAM error en dus leeg :(. Update lijkt dit wel verholpen te hebben.

Sommige software speciaal voor iPaq draait niet goed. Geen audio of beeld terwijl de ipaq bijna 100% gelijk is. Zelfde proc en os en mem enzo.

Hebben meer mensen ervaring met dit dingetje? Ik ben ook opzoek naar ervaring over het accu gebruik.

Mijn tests :

backlight op 1/2. MP3 aan uit ram --> 3 uur
backlight uit. MP3 aan uit ram. CF card in slot --> 5 uur
scherm uit. MP3 aan uit CF --> nog bezig :) (na 2 uur +/- 75% accu over)

Heeft verder iemand nog tips of weet iemand waar de PCCard jacket in Nederland te krijgen is??

• Tadango
Niemand die ook zo'n ding heeft?

nog een probleem : Hij gaat soms spontaan aan. Ook als hij gewoon los ligt.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 16:51
Is dat een Cassiopeia?
Ik heb zelf de A20E, zo'n psion-achtig ding. Die E200, is dat een meer Palm achtig ding?

Niet dat ik hier mee help, maar was ff nieuwsgierig.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-03 20:23
Op donderdag 23 mei 2002 22:07 schreef budi het volgende:
Is dat een Cassiopeia?
Ik heb zelf de A20E, zo'n psion-achtig ding. Die E200, is dat een meer Palm achtig ding?

Niet dat ik hier mee help, maar was ff nieuwsgierig.
Psion? Pal? Neeeee het is een Pocket PC PDA :)

• Tadango
Dat Auto aangaan gebeurd als je in Sync staat met je PC en je hem dan uit zet. Dan weet hij nog niet dat de verbinding verbroken is en probeert later opnieuw te syncen.

USB en audio probleem lijkt ook verdwenen. PPC Update 1.12 lijkt toch redelijk wat te hebben opgelost.