Toon posts:

Problemen met divx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ej..

Ik zit met een probleem , waar ik zelf zo snel even geen oplossing voor weet , i kweet niet of ik in het goede forum post , maar ik gok van wel ..

Ik heb net geformat en alles opnieuw geinstaleerd (win2k enz enz)
ik heb een goedkoop moederbord met daarop een tnt2 nvidea ali alladin 32mb agp (ofzo :D )

eerst draaiden de divxen met haperen , nu valt het wel mee , dus dat is een heel eind opgelost , maaaaar ...

Het geluid loopt VER voor op de beelden ..en dat is niet egt prettig ..zeg maar rustig k*t :)(ik heb meerdere films geprobeerd , het is dus geen foute film)

weet iemand hiervoor een oplossing , ik heb de nieuwste drivers geinstaleerd , cpu : pIII 633 , ram : +-160 mb,tnt2 nvidea ali alladin 32mb agp ..

dat was het wel zon beetje :)

Verwijderd

Toevallig isa geluidskaart?

Het zouden de drivers kunnen zijn van een van de componenten in je pc :? 633 moet snel genoeg zijn voor divx dacht ik zo.

Verwijderd

Topicstarter
isa ..nee
zit ook op het moederbord .. ik zal daar zo eens even de nieuwste drivers voor downen , maar dat is 5.1 surround enz enz ..dus daar zal het toch niet aan liggen ? ..denkt ik

Verwijderd

Welke player(s) + welke codec(s).
Soms moet je gewoon een andere codec versie installeren of een andere player gebruiken.

Bij mij draait divx 4.12 met BSPlayer naar alle tevredenheid. MediaPlayer doet het ook goed trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
op het moment heb ik "Tha playah" + codec (was 1 bestand) ik zal strax die player + codec die jij omschrijft eens proberen , ik ben beniewd

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:32
Met 'The Playa' die bij DivX 4 zat heb ik dezelfde problemen gehad, deze leken echter opgelost te zijn bij de versie die bij DivX 5 zit.

Verder heb ik het probleem nog niet gehad als ik Windows Media Player 8 gebruik, alle andere players die ik geprobeerd heb hebben het wel soms.

VirtualDJ 2026 - Fast Image Resizer - Instagram

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:50
Kan ook aan je onboard geluidskaart liggen. Is bij mij iig wel het geval. Heb er een pci geluidskaart in gedaan en probleem was verholpen. :)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Topicstarter
Ej
heb ff die film in mediaplayer gedraaid ..geluid loopt nu iig goed , dus das verholpen ..maarja..nu loopt bij een andere film het beeld weer traag ... zucht :)

maareh ..thnx voor de reply's mensuh

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 10:38
Op woensdag 22 mei 2002 14:25 schreef WaXWeAzLE het volgende:
Het geluid loopt VER voor op de beelden ..
Op woensdag 22 mei 2002 19:30 schreef WaXWeAzLE het volgende: ..maarja..nu loopt bij een andere film het beeld weer traag ... zucht :)
Wat is het verschil?? Het geluid loopt voor of het beeld komt te traag
Pagina: 1