Gratis online RPG's. Waar te vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:34

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden ergens een gratis online spel gezien. Dit was als ik de beschrijving goed begreep een beetje een Diablo / Dungeon Siege achtig spel.
Het hele spel was gratis down te loaden (was freeware, geen warez), maar aangezien hij 185 mb was, en ik een ISDN verbinding heb, heb ik hem niet gedownload.
Nou meen ik een paar dagen geleden gezien te hebben dat er een deel 2 van was uitgekomen of binnenkort uit gaat komen.
Ik zit nu op mijn stage, en aangezien er totaal niets te doen is dacht ik van laat ik eens dat spel gaan downloaden. We hebben hier niet voor niets ADSL.
Heeft iemand misschien enig idee welk spel dit kan zijn?
Andere suggesties voor spellen die je gratis kunt (en mag)downloaden, of goed speelbare demo's van andere online spellen zijn ook welkom.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-11 12:30
Search gebruikt:

[topic=381132/1/25]
[topic=366105/1/25]

btw de meeste leuke/goede mmorpg's moet je voor betalen.
Ragnarok is op dit moment nog gratis omdat het een Beta is en is een leuke online RPG in anime stijl:

[topic=484431/1/25]

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:22
ff zoeken op Super Dragonball Z dat is wel grappig (ik dacht dat hij wel gratis was maar omdat ik dat niet zeker weet mag je er zelf naar zoeken (filename op i.net is sdbz.zip )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
Zoek maar even hier op GoT, hier zijn al erg veel topics over geweest.

There is no magic.

Dit topic is gesloten.