Het kan altijd mooier en beter...
Waarom is het goedkoopste dubbeldeckje van Denon geen budget speler???? Want dat wordt hier min of meer (in t how to become a dj draadje) gezegd... Die ligt rond dezelfde prijs als 2 van die gemini's
thnx,Op woensdag 22 mei 2002 15:11 schreef spacy_ het volgende:
http://www.new-line.nl/webshop/list.asp?c=35
is dit misschien iets?
maar ik heb new-line al afgestruind en daar was het me juist opgevallen dat er geeneen met een "dre's choice" stempel te vinden is.
En ergens anders heb ik gelezen dat de kwaliteit bij de goedkopere merken nog wel eens per type kkan verschillen (aangezien ze de techniek vaak elders inkopen).
De goedkoopste Denon (de DN-1800) is toch ook al ruim 900 euros...
De goedkoopste Denon (de DN-1800) is toch ook al ruim 900 euros...
[/quote]
X-cuse me??? Wel goed zoeken mensen
http://www.musicstorekoeln.de/english/
DN-1800F in het zwart of wit (Wij hebben een witte op school
) voor €699,-
[/quote]
X-cuse me??? Wel goed zoeken mensen
DN-1800F in het zwart of wit (Wij hebben een witte op school
Goedkoop is duurkoop. Als je niet te veel geld wilt uitgeven moet je op jacht naar tweedehands Numark, Denon of Pioneers.
Dan heb je en kawliteit en een leuke speler waar je je niet aan gaat irriteren!
Dan heb je en kawliteit en een leuke speler waar je je niet aan gaat irriteren!
Dit is idd. een aardig verschil met new-line, maar de cdj-20 is er weer duurderX-cuse me??? Wel goed zoeken mensen
DN-1800F in het zwart of wit (Wij hebben een witte op school) voor €699,-
ps. wat een ^$^%&#&^# site!
[off-topic]
Behringer Pro Mixer DX 1000

Ik kwam deze er tegen. Is dit een goed alterbatief voor de Mag-15?
[/off-topic]

[/off-topic]
Mwah... Ik vind het wel een leuke mixer, werkt best lekker, lekker soepele faders ook. Dus wat dat betreft vind ik em prima. Jammer alleen dat ie niet echt geschikt is om mee op pad te gaan. Voor thuis gaat het best, maar voor on the road is ie veel te fragiel. Da's wel jammer.Op woensdag 22 mei 2002 17:15 schreef surfude het volgende:
[off-topic]
[afbeelding]
[/off-topic]
Hoi,Op woensdag 22 mei 2002 15:23 schreef surfude het volgende:
[..]
thnx,
maar ik heb new-line al afgestruind en daar was het me juist opgevallen dat er geeneen met een "dre's choice" stempel te vinden is.
Dat ik geen dubbele spelers met een "Dré's choice" bestempeld heb komt omdat ik zelf niet zo'n fan ben van dubbele spelers.
Dat dus terzijde. Zijn er spelers die prima presteren in het lagere segment?
De eerder genoemde Denon DN-1800 is een redelijke keuze (hoewel ik wel wat horror stories over het loopwerk gehoord heb). Skiptest (met Focus CD) is redelijk, werking en bediening is goed. Hoe het kan dat deze speler in Duitsland zo goedkoop is weet ik ook niet (wel weet ik dat de Duitse economie op z'n gat ligt en dat de DJ shops elkaar nog voor een paar dubbeltjes beconcurreren). Doe er je voordeel mee MAAR houdt in het achterhoofd dat de betreffende shop er binnen een half jaartje of zo best wel eens niet meer kan zijn... Ook kan zending onder rembours vanuit het buitenland een dure aangelegenheid worden (de PTT rekent 24 euro extra, bovenop de afgesproken prijs met je leverancier!!!).
Bij spelers voor thuisgebruik is ESP niet zo belangrijk. ALS je de speler voor thuis gaat gebruiken dan kun je dus ook gaan kijken naar ESP less drives. De ADJ DCD-Pro 400 is dan een HELE leuke speler (en momenteel nog goed betaalbaar ook).
Als je wel gaat rondzeulen met de speler, kijk dan eens naar de Gemini CDX-802. Wil je een speler met een prima presterend loopwerk (BETER nog dan het loopwerk van de Denon spelers!!!), kijk dan eens naar de Numark CDN-32se. Beide spelers (CDX-802 en CDN_32se) hebben EN ESP EN LOOP. Van het loopwerk van de Numark ben ik echter wat meer onder de indruk (betere testresultaten met de focus CD EN een goed verkrijgbaar EN goedkoop Sony loopwerk).
André Huisman (www.new-line.nl)
Verwijderd
Ik heb misschien nog wel wat voor je...
Numark CDN34's
http://www.numark.com/flash/productdetails.cfm?CatName=CD%20Players&Item=6067
Als je interesse hebt moet je maar ff zeggen en zal ik kijken of ik ze nog kan krijgen..
Numark CDN34's
http://www.numark.com/flash/productdetails.cfm?CatName=CD%20Players&Item=6067
Als je interesse hebt moet je maar ff zeggen en zal ik kijken of ik ze nog kan krijgen..
Verwijderd
Ik denk niet dat deze kerel €869,00 of €1089,00 (voor respectievelijk de Numark CDN-32se en CDN-34s, bij New-Line) gaat uitgeven, aan een dubbele CD-Speler... Want als ik goed lees staat daar ergns BUDGET-KLASSE in de quote hierboven!Op woensdag 22 mei 2002 13:57 schreef surfude het volgende:
Is er ook een dubbele cd-speler als topper in de budget klasse aan te wijzen?
Verwijderd
Helaas heb ik nog geen brilletje nodig en deze spelers zijn dus wel in zijn prijsklasse...tzijn namelijk niet nieuwe maar wel net gereviseerde spelers...Op dinsdag 28 mei 2002 17:23 schreef eL-PieTRo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze kerel €869,00 of €1089,00 (voor respectievelijk de Numark CDN-32se en CDN-34s, bij New-Line) gaat uitgeven, aan een dubbele CD-Speler... Want als ik goed lees staat daar ergns BUDGET-KLASSE in de quote hierboven!
Gereviseerde Numarks kun je geen bui aan vallen. Lijkt me een perfecte deal. Heb je een veel betere speler dan een el-cheapo dingetje.
Nou, ik zou het dus wel weten hoor!
Nou, ik zou het dus wel weten hoor!
Verwijderd
tering, je komt jou ook op elk forum tegen geloof ik he?Op dinsdag 28 mei 2002 14:32 schreef huisman het volgende:
[..]
't Is een kleine wereld ;-)Op dinsdag 28 mei 2002 18:45 schreef Hans_Kazan het volgende:
[..]
tering, je komt jou ook op elk forum tegen geloof ik he?
André Huisman (www.new-line.nl)
Leuk dat mijn draadje verder gaat terwijl ik er een tijdje niet naar gekeken heb 
Die Numarks zijn misschien wel interessant. Zijn ze er nog en wat kost het?
Van Limit heb ik nog niet gehoord, maar we gaan het opzoeken...
Het is niet voor mezelf dus ik ga de info eerst doorspelen en dan zien we wel wat er uitkomt
Die Numarks zijn misschien wel interessant. Zijn ze er nog en wat kost het?
Van Limit heb ik nog niet gehoord, maar we gaan het opzoeken...
Het is niet voor mezelf dus ik ga de info eerst doorspelen en dan zien we wel wat er uitkomt
Verwijderd
Ja dat is natuurlijk niet zo slim... als je wat sneller had gereageerd kon ik er nog wat sneller achteraan gaan.. nu wordt het maandag voordat ik weer wat hoor erover .. als ze er nog zijnOp vrijdag 31 mei 2002 15:54 schreef surfude het volgende:
Leuk dat mijn draadje verder gaat terwijl ik er een tijdje niet naar gekeken heb
He Pauluz, nog nieuws over de Numarks?
Verwijderd
JA, ik heb em te pakken (eindelijk) Numark CDN-34.
quote van de verkoper:
quote van de verkoper:
Als je interesse hebt.. niet mailen maar ff via icq addenHijs is in goede staat, net nagekeken en net nieuwe lasers ja
Sony Home Cinema:
Sony DAV-S800 is echt een juweeltje!
(bezit tevens een Lenco DVD voor mijn MP3Žs)
Mijn ervaringen met de Sony (3 maanden) zijn zeer positief.
Ik wil hierbij ook even afrekenen met deze vooroordelen want die zijn echt onzin:
1. Speelt gewoon alle zelf gebrande CD-R of CD-RW prima af.
2. Ruis in surround speakers is een kwestie van gebruik maken van de instellingen zoals het systeem bedoeld is, ik heb dus geen enkele ruis waargenomen (plat stereo willen op een systeem als dit is waanzin!)
3. Lees gewoon eens de testen over dit systeem en trek dan je conclusies.
Wat ik er van vind:
Voordelen:
Helder geluid bij weergave van TV ontvangst(Sony prologic surround wide sreenTV via de scart op een video input).
Uitstekende weergave van de ingebouwde radio-tuner.
Super DVD weergave in beeld en geluid.
Prachtig design met een krachtige volle weergave(350W RMS) en de center speaker is helder voor weergave bij spraak.
Simpel aan te sluiten op TV en andere rand apparatuur.
Nadelen (yup die zijn er ook):
Speelt geen MP3 of SVCD af.
Fors aan de prijs (vergelijk met b.v. de sony dav-s500).
Stelling: Goede AV apparatuur kun je nu eenmaal niet voor een appel en een ei kopen of het moet van de vrachtwagen zijn afgevallen!
Ik verbaas mij telkens weer over het feit dat als mensen serieus advies vragen over een aankoop er door sommige mensen met flauwekul verhalen antwoorden worden gegeven.
Mijn advies: koop wat je portemonaie aankan en wat je wensen zijn.
Zoek je een top Home Cinema systeem dan zou ik zeker dit systeem op de lijst erbij zetten.
Sony DAV-S800 is echt een juweeltje!
(bezit tevens een Lenco DVD voor mijn MP3Žs)
Mijn ervaringen met de Sony (3 maanden) zijn zeer positief.
Ik wil hierbij ook even afrekenen met deze vooroordelen want die zijn echt onzin:
1. Speelt gewoon alle zelf gebrande CD-R of CD-RW prima af.
2. Ruis in surround speakers is een kwestie van gebruik maken van de instellingen zoals het systeem bedoeld is, ik heb dus geen enkele ruis waargenomen (plat stereo willen op een systeem als dit is waanzin!)
3. Lees gewoon eens de testen over dit systeem en trek dan je conclusies.
Wat ik er van vind:
Voordelen:
Helder geluid bij weergave van TV ontvangst(Sony prologic surround wide sreenTV via de scart op een video input).
Uitstekende weergave van de ingebouwde radio-tuner.
Super DVD weergave in beeld en geluid.
Prachtig design met een krachtige volle weergave(350W RMS) en de center speaker is helder voor weergave bij spraak.
Simpel aan te sluiten op TV en andere rand apparatuur.
Nadelen (yup die zijn er ook):
Speelt geen MP3 of SVCD af.
Fors aan de prijs (vergelijk met b.v. de sony dav-s500).
Stelling: Goede AV apparatuur kun je nu eenmaal niet voor een appel en een ei kopen of het moet van de vrachtwagen zijn afgevallen!
Ik verbaas mij telkens weer over het feit dat als mensen serieus advies vragen over een aankoop er door sommige mensen met flauwekul verhalen antwoorden worden gegeven.
Mijn advies: koop wat je portemonaie aankan en wat je wensen zijn.
Zoek je een top Home Cinema systeem dan zou ik zeker dit systeem op de lijst erbij zetten.
Verwijderd
www.wallabie.com en dan bovenaan het sound onderdeel nemen .
Momenteel hebben we een dubbele MP3 player met paneel in promo .
Al het materiaal is van American DJ , wordt nu mee gedraaid op de On Air parties .
Momenteel hebben we een dubbele MP3 player met paneel in promo .
Al het materiaal is van American DJ , wordt nu mee gedraaid op de On Air parties .
Verwijderd
ik heb zelf de gemini cd-240 gekocht prima dingetje met veel funkties en bovendie ook goede antishock de cd speler zelf koste me 800 euro dus valt opzich nog wel mee
Pagina: 1