Waar te krijgen? pigtail

Pagina: 1
Acties:

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 11:40

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Bij het bouwen van me antennetje zit ik nu met 1 probleem. Waaaaaar zijn die pigtails te verkrijgen?

Tja ik kan er nog een langer zeur verhaal omheen zetten, maar bovenstaand dekt de lading wel

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 15:39

RetepV

ALLES valt te repareren

Elke electronicazaak volgens mij. En ik denk dat elke zenderhobbyist er wel een handvol van heeft liggen :).

Hoewel... Bedoel je met pigtail een 'varkenssnuitje' (tail = staart != snuit)?

Zo niet, dan weet ik niet waar je het over hebt en heb ik niets gezegd :).

Macbook Pro

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 11:40

morphje

let's all love lain

Topicstarter
pigtails als in connectors die op wlan kaartjes gaan
en nee helaas heeft niet elke zaak het.

Ben net naar stuut en bruin geweest en zelfs die hadden het niet ;(

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-07 00:41
hmmmmm, ik zit dus met hetzelfde probleem, waar kom ik aan zo'n pigtail?
Het gaat in mijn geval om een edimax ew-7102PC kaartje, voor zover ik weet identiek aan de z-com x300(b) kaartjes.
Weet iemand een shop in nederland die deze dingen levert? of iig een fabrikant die ze maakt? (zelfs dat ik al ERG moeilijk te vinden)

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

Verwijderd

Probeer het eens bij de conrad.

• JeroenT
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

• vlabakje
conrad had ik al gehad voor ik hier postte, daar kon ik in het geheel geen pigtails vinden (iemand wel? die site is namelijk echt ROT)
en wirelessleiden is op zich erg leuk, ware het niet dat ik A. geen orinoco kaartje heb (maar een prism I, maar ik weet niet of die allemaal dezelfde aansluiting hebben) en B. weinig zin heb om voor het kabeltje van mijn kaartje naar een antenne MEER te betalen als voor het kaartje zelf.

• JeroenT
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Tjsa, dan heb je nog maar weinig opties over :P
Conrad verkoopt dergelijk spul niet!

dus misschien kun je bij farnell (http://www.farnell.com) de juiste connector voor je pcmcia kaart bestellen.

• Wiggert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Via ebay kopen wil ook nog wel eens goedkoop zijn.. Heb je voor dezelfde prijs er een antenne bij

• vlabakje
idd, en om nou te zeggen ik sloop mijn wireless kaartje even open om er een antenne aan te solderen, das ook niet zo'n fijn plan (heb het ding net 5 dagen)

een ander idee was: de technische unie, die hebben die dingen hoogstwaarschijnlijk wel, maar daarvoor moet je weer een login hebben om uberhaupt al te kijken WAT ze hebben :(

• _zer0_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:43
Heb het kaartje zelf ook (ja, Mycom Utrecht) en heb er een kabeltje aan gesoldeerd, echt easy.
Beetje moeilijk om het ding open te krijgen maar je krijgt 'm wel weer fatsoenlijk dicht.
Heb geen foto van de kaart met het kabeltje eraan, wel van het moment dat de connector er net afgesoldeerd is.

Zie voor foto's www.wirelessnieuwegein.tk
Pagina: 1