Toon posts:

Beeld weg :( Hulp snel!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn beeld is weggevallen bij de setup van Linux redhat 7.3. Hij kopieert nog wel maar ik ken nix zien!!!
al muis bewegen en toetsen drukken geprobeerd!!!

plz help snel

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat voor machine?

Verwijderd

Topicstarter
celly 333 met 64 mb
s3 virge pci
geluidskaartej isa
netwerkkaartje isa
300 watt atx voeding

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 17:38
Zit je stekker er nog in?
Je weet maar nooit. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 13:45 schreef MADG0BLIN het volgende:
Zit je stekker er nog in?
Je weet maar nooit. :)
jepz, hij heeft de cd er nu uit gegooit en doet nix meer. restart zegt dat besturingsysteem ontbreekt, heb het pakket: classic windows x geinst. heb een 1.2 gb schijf en het mobo is een Aopen AX6L

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik denk dat er een fout is gemaakt bij het maken van je LILO in de MBR :{

Je kan evt. om je installatie te redden de CD d'r in doen en tijdens de setup op ctrl+alt+f2 drukken, daar je HD te chroot-ten en vervolgens je LiLo fixen :).

(oftewel: maak bij die console die je krijgt bij ctrl+alt+f2 /mnt/test aan bijvoorbeeld, mount je hardeschijf waarop je je RedHat op hebt geinstalleerd op /mnt/test en tik vervolgens chroot /mnt/test /bin/bash zo uit m'n hoofd :o)

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:48
FF ander beeldscherm erop?.....

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 22 mei 2002 13:53 schreef djgero het volgende:
FF ander beeldscherm erop?.....
Als het aan de monitor zou liggen zou de topicstarter ook geen melding krijgen dat het besturingssysteem ontbreekt... Lees de draad voor je blaat ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hij is nu bezig met KDE installen, ff wat packages weggelaten om ruimte te besparen en ik heb nu m'n monitor uitgezet. Kijken wat hij nu doet.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 14:00 schreef Marsmellow het volgende:
Hij is nu bezig met KDE installen, ff wat packages weggelaten om ruimte te besparen en ik heb nu m'n monitor uitgezet. Kijken wat hij nu doet.
Ik neem aan dat je een grafische setup uitvoert? Wat als je het eens probeert in text mode?

Verwijderd

Topicstarter
hij is met kde bezig en het beeld is weer uitgevallen!!!Strax gooit hij waarschijnlijk de cd-rom weer open, en dan probeer ik de 2e cd-rom wel ff ipv te restarten.
Pagina: 1