if broken it is, fix it you should
Krijgtie wel stroom?
Money for nothin' and your chicks for free
Master/Slave settings goed?
Kabels goed?
tja, de standaard vragen, maar ja, de schijf zou volgend mij gewoon moeten werken natuurlijk
Kabels goed?
tja, de standaard vragen, maar ja, de schijf zou volgend mij gewoon moeten werken natuurlijk
If nothing is written below, I was the last to reply...
knal anders nog wat info ofzo erop.. hoeveel apparaten heb je aan je ide bus zitten enzo
daar zijn tig topics over....
-kabel niet goed aangesloten
-bios flash upgrade
-master slave settings
enz enz enz.... vul maar in
Doe maaens zoeken op niet gevonden en probeer dat allemaal maar eerst...
-bios flash upgrade
-master slave settings
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
jaOp woensdag 22 mei 2002 13:34 schreef DeeJee het volgende:
Krijgtie wel stroom?
ik heb hem op master gezet en hangt samen met een cdrom aan ide-0, op ide-1 werkt het ook niet en als hij de enige aan de kabel hangt ook niet....Op woensdag 22 mei 2002 13:37 schreef RainManX het volgende:
Master/Slave settings goed?
Kabels goed?
Dat heb ik al geprobeerd voordat ik hier postte.....Op woensdag 22 mei 2002 13:38 schreef MRic3 het volgende:
daar zijn tig topics over....
-bios flash upgrade
-master slave settings
Verwijderd
Je moet waarschijnlijk je BIOS updaten of naar Maxtor.com gaan en daar Maxblast downloaden
Verwijderd
Je hebt ook een up to date bios revisie die de wat grotere harde schijven ondersteunt?
edit:
i'm to late
i'm to late
er heeft een 20,4 in gezeten en die werkte wel. Maar dan moet deze hem toch wel herkennen? Te klein of niet hoed misschien, maar hij moet toch wat herkennen?Op woensdag 22 mei 2002 13:44 schreef Capice het volgende:
Je hebt ook een up to date bios revisie die de wat grotere harde schijven ondersteunt?
edit:
i'm to late
Verwijderd
Hmmmm. Zullen we een spelletje doen.... Zoek de verschillen?Op woensdag 22 mei 2002 13:47 schreef elgringo het volgende:
[..]
er heeft een 20,4 in gezeten en die werkte wel. Maar dan moet deze hem toch wel herkennen? Te klein of niet hoed misschien, maar hij moet toch wat herkennen?
Als je benzine in een auto pleurt doet ie het ook, en als je er daarna diesel in doet niet meer.... Rara....
Volgens de Abit site heb je minimaal bios versie NW nodigOp woensdag 22 mei 2002 13:47 schreef elgringo het volgende:
[..]
er heeft een 20,4 in gezeten en die werkte wel. Maar dan moet deze hem toch wel herkennen? Te klein of niet hoed misschien, maar hij moet toch wat herkennen?
(een na laatste versie) om 40gb of meer te kunnen ondersteunen.
Dus welke bios heb je erin zitten?
groetjes
René
Systeem: Abit IC7-G + 2 x Maxtor 120Gb + 1024MB Corsair TWINX PC3200 + Pentium IV 2,8Gb Radeon 8500le Iiyama A902MT + Plextor PX-708a
Qr zit erinOp woensdag 22 mei 2002 13:51 schreef RBouman het volgende:
[..]
Volgens de Abit site heb je minimaal bios versie NW nodig
(een na laatste versie) om 40gb of meer te kunnen ondersteunen.
Dus welke bios heb je erin zitten?
groetjes
René
NVT: abit bx6 kan 40gb hd's aanOp woensdag 22 mei 2002 13:54 schreef Whoppa het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2#2
Verwijderd
Kijk dan eens wat ie doet met die voorgaande BIOS revisie, misschien dat ie daar dan wel mee werkt, en anders wordt het waarschijnlijk toch maxblast gebruiken.Op woensdag 22 mei 2002 14:11 schreef elgringo het volgende:
[..]
NVT: abit bx6 kan 40gb hd's aan
Lijkt me stug dat een nieuwe schijf gelijk defect is, komt volgens mij zelden voor. Maar kan natuurlijk altijd
Met bios nw doet ie het ook niet.......Op woensdag 22 mei 2002 14:23 schreef Whoppa het volgende:
[..]
Kijk dan eens wat ie doet met die voorgaande BIOS revisie, misschien dat ie daar dan wel mee werkt, en anders wordt het waarschijnlijk toch maxblast gebruiken.
Lijkt me stug dat een nieuwe schijf gelijk defect is, komt volgens mij zelden voor. Maar kan natuurlijk altijd
Ik zal es een andere kabel pakken.....
EDIT: kabelbreuk in tweede gedeelte van kabel (dit verklaart waarom de cdrom wel werd gevonden). En omdat ik hiervoor er een SCSI schijf in had is die connector nooit gebruikt....... Maar goed hij werkt
Pagina: 1