Aangezien er nogal wat mensen zijn die een alternatieve dremel bij de Aldi hebben gekocht, dacht ik dat het volgende misschien ook wel nuttige informatie zou kunnen zijn:
vanaf 29 mei hebben ze 2 aanbiedingen op hardware gebied. De eerste is een laptop van het merk Medion. Specs:
Intel Pentium4 processor 2.0 GHz.
256 MB DDR SDRAM (Siemens) uitbereidbaar tot 512 MB.
Ati Mobility Radeon M6-P Grafische Chip.
DVD/CD-RW combo drive.
14.1" TFT XGA (=1024x768) display.
20 GB HDD van Fujistu
Interne 10/100 mbit Fast-Ethernet LAN
Interne 56k modem
16 bit soundchip met optische digitale uitgang (SPDIF)
2 geintergreerde luisprekers
intern 3.5" diskette station
Geintergreerde touchpad met 2 muis toetsen en 1 scrolltoets.
Toetsenbord met multimedia hotkeys
Li-ion accu
Externe voeding, TUV/G5 gekeurd.
Aansluitingen op de laptop:
netaansluiting, printer (parallel), ext. monitor, TV out, serieel, 2 x USB, modem, LAN, PS/2, Diskettestation, IEEE1394 Firewire, Audio out, Line In, microfoon in, infrarood, volume regelaar, 2 x PCMCIA.
Prijs: 1849 euro
Aanbieding 2:
15" TFT beeldscherm, ook van het merk Medion.
Aktiv XGA LCD analoge kleurenmonitor
Incl. servece hotline
Beeldresolutie 1024 x 768
Zichtbare beeldbuis: 38.4 cm
On-screen display
Stralingsarm conform TCO-D1985
Monitor en adapter VDE/G5 gekeurd
Gewicht ca. 5.5 kg
Incl. adapter, aansluitkabel en 15-polige Sub-D PC-aansluitkabel.
Prijs: 409 euro. Bij het scherm is ook een 50 euro energiepremie die je retour krijgt. Er zit een folder bijgesloten en uiteraard een handleiding.
Ik weet zelf niet van wat voor een kwaliteit dit spul allemaal is. Als iemand daar meer over weet dan hoor ik het graag. Zelf weet ik dat de Aldi over het algemeen redelijk goed spul heeft met dit soort akties. Voorts wordt de laptop geleverd met WinXP home editie, die is er al vooraf op geinstalleerd en wordt ook nog eens op CD-ROM meegeleverd. Als jullie je zelf meer willen weten, dan zou ik zeggen, ren even naar de Aldi. Daar hebben ze folder liggen met de aanbiedingen die gaan komen. Zo wist ik er ook van (niet dat je denkt dat ik bij de Aldi werk en even reclame ga maken ofzo.)
vanaf 29 mei hebben ze 2 aanbiedingen op hardware gebied. De eerste is een laptop van het merk Medion. Specs:
Intel Pentium4 processor 2.0 GHz.
256 MB DDR SDRAM (Siemens) uitbereidbaar tot 512 MB.
Ati Mobility Radeon M6-P Grafische Chip.
DVD/CD-RW combo drive.
14.1" TFT XGA (=1024x768) display.
20 GB HDD van Fujistu
Interne 10/100 mbit Fast-Ethernet LAN
Interne 56k modem
16 bit soundchip met optische digitale uitgang (SPDIF)
2 geintergreerde luisprekers
intern 3.5" diskette station
Geintergreerde touchpad met 2 muis toetsen en 1 scrolltoets.
Toetsenbord met multimedia hotkeys
Li-ion accu
Externe voeding, TUV/G5 gekeurd.
Aansluitingen op de laptop:
netaansluiting, printer (parallel), ext. monitor, TV out, serieel, 2 x USB, modem, LAN, PS/2, Diskettestation, IEEE1394 Firewire, Audio out, Line In, microfoon in, infrarood, volume regelaar, 2 x PCMCIA.
Prijs: 1849 euro
Aanbieding 2:
15" TFT beeldscherm, ook van het merk Medion.
Aktiv XGA LCD analoge kleurenmonitor
Incl. servece hotline
Beeldresolutie 1024 x 768
Zichtbare beeldbuis: 38.4 cm
On-screen display
Stralingsarm conform TCO-D1985
Monitor en adapter VDE/G5 gekeurd
Gewicht ca. 5.5 kg
Incl. adapter, aansluitkabel en 15-polige Sub-D PC-aansluitkabel.
Prijs: 409 euro. Bij het scherm is ook een 50 euro energiepremie die je retour krijgt. Er zit een folder bijgesloten en uiteraard een handleiding.
Ik weet zelf niet van wat voor een kwaliteit dit spul allemaal is. Als iemand daar meer over weet dan hoor ik het graag. Zelf weet ik dat de Aldi over het algemeen redelijk goed spul heeft met dit soort akties. Voorts wordt de laptop geleverd met WinXP home editie, die is er al vooraf op geinstalleerd en wordt ook nog eens op CD-ROM meegeleverd. Als jullie je zelf meer willen weten, dan zou ik zeggen, ren even naar de Aldi. Daar hebben ze folder liggen met de aanbiedingen die gaan komen. Zo wist ik er ook van (niet dat je denkt dat ik bij de Aldi werk en even reclame ga maken ofzo.)
I think, therefor I am.....I think.