ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Ja precies die! maar wat heb ik aan deze opmerking van jou. Heb zelfs al gewoon in de source op alle < gezocht om tekijken ofdat ik ze ook netjes gesloten zag worden.
Vanalles geprobeerd, delen tijdelijk weggelaten. form tag op andere plek gezet, buiten table vanalles. Maar..... het heeft niet mogen baten. ik wordt er echt ziek van. Kost veel te veel tijd dit soort geouwehoer.
Vanalles geprobeerd, delen tijdelijk weggelaten. form tag op andere plek gezet, buiten table vanalles. Maar..... het heeft niet mogen baten. ik wordt er echt ziek van. Kost veel te veel tijd dit soort geouwehoer.
Sorry.. vroeg me eerst af wat de fout was.. maar eht ging alleen om die "<" .. had mn post geedit.. (maar dat zie je hier niet altijd)..Op woensdag 22 mei 2002 13:07 schreef intert0y het volgende:
Ja precies die! maar wat heb ik aan deze opmerking van jou. Heb zelfs al gewoon in de source op alle < gezocht om tekijken ofdat ik ze ook netjes gesloten zag worden.
kan zo snel ook niks vinden
Verwijderd
Koop HomeSite 
//edit: darn
code:
1
2
| <<TR VALIGN="TOP"> line 103: the tagname "<TR" not found in currently active versions |
//edit: darn
Sorry hoor, maar hoe moeilijk kan dit nou zijn? Kleine tip: als je je al langer dan 5 minuten bezighoudt met zoiets, ga dan iets belangrijkers doen. Concentreer je op iets anders. Dan kom je de oplossing vaak vanzelf al tegen.Op woensdag 22 mei 2002 13:01 schreef intert0y het volgende:
Er staat een < en ik kan die gewoon niet vinden, zit er al minimaal 4 uur op te klooien, vanalles geprobeerd. Al verscheidene andere mensen er naar laten kijken maar kan het gewoon ECHT niet vinden.
Er staat in het form (vlak boven "soort bedrijf"):
code:
1
| <<TR VALIGN="TOP"> |
Intentionally left blank
DAMN...... ik gebruik dreamweaver maar die had daar somehow geen moeit mee.
THX iedereen voor snelle hulp, als ik dan naar paar uur klooien er nog niet achter ben en ik roep hulp van VELE anderen in en dan is er iemand die het ziet.
dan denk je altijd. had ik maar eerder dit of zus of zow gedaan.
Nogmaals, dank!
THX iedereen voor snelle hulp, als ik dan naar paar uur klooien er nog niet achter ben en ik roep hulp van VELE anderen in en dan is er iemand die het ziet.
Nogmaals, dank!
Verwijderd
Univers 47 CondensedLight, Zurich LtCn BT.
ik wist niet dat deze fonts ook al tot 'de internet familie' hoorden? wat doe je met bezoekers die deze niet hebben?
heb je 4 uur gedaan over 'find <<'?
ik wist niet dat deze fonts ook al tot 'de internet familie' hoorden? wat doe je met bezoekers die deze niet hebben?
Verwijderd
En hij moest maar ruiken dat er meteen na nóg een < stond?!Op woensdag 22 mei 2002 13:16 schreef Goose-2- het volgende:
eeh ja, vaak als je een < ziet, dan is die dubbel geklopt (als de tag verkeerd zou zijn, dan zou je die volledig zien. Bijv.: <TT ...Op woensdag 22 mei 2002 15:47 schreef zellufs het volgende:
[..]
En hij moest maar ruiken dat er meteen na nóg een < stond?!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Pagina: 1