"Halve" voedingsstekker...

Pagina: 1
Acties:

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 16:12

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
't Klinkt een beetje vaag allemaal, dat weet ik nu al, maar ik snap ff iets niet.

Ik had eerder altijd zo'n brakke systeemkast waar ooit in tha stone-age een 386 in heeft gezeten. Dat vond ik cool dus ik had daar mijn eigen PC in gehangen. Die kast had een voeding met twee van die stekkertjes waarbij je de zwarte draden aan de binnenkant moet hebben. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
Nu heb ik sinds kort een andere kast (wel een normale) en die heeft dus een "modernere" voeding. Dat is maar 1 stekker en die ram ik erin, klaar. MAAR... er zit ook nog EEN van die TWEE stekkers in van die soort die ook in die ouwe kast zat. Wat moet ik met die doen? Laten hangen? Of ook op mn mobo prikken?

• Mr.Wop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 13:17
Gewoon laten hangen!! Weet eigenlijk niet waar die nog voor gebruikt wordt(iemand?) maar hij hoeft niet op je mobo iig!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 16:12

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 12:48 schreef Mr.Wop het volgende:
Gewoon laten hangen!! Weet eigenlijk niet waar die nog voor gebruikt wordt(iemand?) maar hij hoeft niet op je mobo iig!
oei, je reply komt over als een wanhopige waarschuwing tegen het onvermijdelijke! Ik laat m wel hangen :) thnx :)

Verwijderd

Dat stekkertje is speciaal voor tweakers om LCD's en FAN's aan te sluiten >:) Erg handig....

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 20:25
word gebruikt voor combo borden met 2 soorten voeding aansluitingen 2 soorten ram banken enz..

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoeken op AUXPWR :)

• Mr.Wop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 13:17
Op woensdag 22 mei 2002 12:49 schreef AzzKickah het volgende:

[..]

oei, je reply komt over als een wanhopige waarschuwing tegen het onvermijdelijke! Ik laat m wel hangen :) thnx :)
valt wel mee, maar je zal altijd zien dat iemand het voor elkaar krijgt om een stekker die totaal nergens op het mobo pas ergens aan te sluiten. En wat er dan allemaal stuk gaat... >:)

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 12:50 schreef MagicMagicM het volgende:
Dat stekkertje is speciaal voor tweakers om LCD's en FAN's aan te sluiten >:) Erg handig....
ze waren ook zeker al hun case aan het modden in the stone-age
Pagina: 1