Toon posts:

Psion Revo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Psion Revo met een docking station.
Sinds ik windows XP heb geinstalleerd, kan ik geen verbinding meer maken met mijn ps en dus ook niet meer synchroniseren met outlook.
Ik heb van de site van Psion al nieuwe (XP) proggies gedownload, maar hij blijft geen verbinding kunnen maken met mijn pc`tje.

Alles zit goed aangesloten!!!!!!

How the fuck is this possible!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, is er iemand die iets van psion`s afweet.

• pwes
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

pwes

Onkel Seppel

Bij de Psion mx5 moet je kiezen tussen kabel of infrarood. Wanneer je verkeerd kiest heb je geen verbinding. Is dat misschien iets?

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 12:49 schreef basil het volgende:
Hallo, is er iemand die iets van psion`s afweet.
Zou je de volgende keer niet na 14 minuten willen kicken, er zijn meer mensen die ook graag antwoord op hun vragen willen hebben, geef ook deze mensen ff een kans.

Kicken mag na 1 dag, zeker niet na 14 min. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad gekozen voor de directe seriele kabelverbinding, dus dat is ook goed

• pwes
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

pwes

Onkel Seppel

De juiste compoort gekozen?

Verwijderd

Heb je een nieuwe versie van PsiWin geprobeerd? zie www.psion.com :)

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 12:35 schreef basil het volgende:
Ik heb van de site van Psion al nieuwe (XP) proggies gedownload, maar hij blijft geen verbinding kunnen maken met mijn pc`tje.
Het is een bekend probleem dar verbindingen over het algemeen niet werken op W2000 en XP, echter de laatste Beta van Psiwin (233) heb ik al op vele systemen geinstaleerd en werkt prima! Als je deze niet kan vinden, wil ik hem wel mailen (niet illegaal, vrij verkrijgbaar:)

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 07:28
Ik heb ook z'n apparaatje gehad en had daar ook problemen mee (win 98)
Ik kwam er dus achter dat het kwam doordat je op de Revo de link actief moet maken blijkbaar.
Pagina: 1