Banner 2mcomputers.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Topicstarter
Bij deze banner (op GoT) krijg ik steeds een 'Do you want to install and run macromedia flash player?' popup.
Dat wil ik eigenlijk op de laptop waar ik nu op werk niet.
Is dit een foutje in de banner?, of kan ik het op een of andere manier omzeilen?

Ik draai win98 met ie5.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:37
Uhmm het is een geen fout in de banner, ligt er gewoon aan dat je geen flashplayer op je laptop hebt geinstalleerd. Volgens mij blijft ie erom vragen, en zoveel neemt flash toch niet in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[topic=502027/1/100]

Het is dus die banner die voor problemen zorgt met ActiveX...

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 22 mei 2002 12:34 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
Uhmm het is een geen fout in de banner, ligt er gewoon aan dat je geen flashplayer op je laptop hebt geinstalleerd. Volgens mij blijft ie erom vragen, en zoveel neemt flash toch niet in :?
Wat nog geen reden is het te installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ik krijg dezelfde popup elke keer. Het debiele is, dat 'no' klikken toch maakt dat de banner werkt, er beweegt iig vanalles.

Deze flashplayer 6 heeft een security issue, waardoor ik hem niet wil installeren. Ik heb geen idee of Macromedia het al heeft gefixed overigens, maar ik heb nog niets daarover gelezen.
http://online.securityfocus.com/bid/4664

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
aha het is dus die banner, vond het al zo vreemd waar die popup vandaan kwam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Topicstarter
Ik heb trouwens wel een flash geinstalleerd, alleen een oude versie.
Net als bij Otis gaat de banner wel bewegen.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dezelfde irritante melding :( Weg met die banner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

hmmmz ja ik had het ook net, en na 100 popupjes heb dan maar gewoon op ja geklikt... hij vraagt nu nergens meer op iig :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier bij ons op school kunnen we geen flash player installeren en systeembeheer doet het ook niet.
Erg iri dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De banner is gemaakt in Flash 6, en zoals gebruikelijk kun je dat niet met de plug-in van een oudere flash versie adfspelen. De meeste mensen hebben waarschijlijk versie 5 nog geinstalleerd.

Dat het nu toevallig een banner is die er om vraagt is geen reden om er meteen zo op te mopperen, er zijn ongetwijfeld ook al websites die het gebruiken, en zo niet duurt dat vast niet lang meer.

Of je het nou voor een website of een banner installeerd boeit (mij) niet, vroeg of laat installeren de meeste mensen het toch wel, lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 13:03 schreef Negotiator het volgende:
De banner is gemaakt in Flash 6, en zoals gebruikelijk kun je dat niet met de plug-in van een oudere flash versie adfspelen. De meeste mensen hebben waarschijlijk versie 5 nog geinstalleerd.
Hij doet het hier nu wel met m'n oude flash.
Dat het nu toevallig een banner is die er om vraagt is geen reden om er meteen zo op te mopperen, er zijn ongetwijfeld ook al websites die het gebruiken, en zo niet duurt dat vast niet lang meer.

Of je het nou voor een website of een banner installeerd boeit (mij) niet, vroeg of laat installeren de meeste mensen het toch wel, lijkt me :)
Tja, in principe ben ik niet zo moeilijk op dit gebied. :)
In sommige gevallen is het alleen behoorlijk lastig.
Als je een omgeving hebt waar je niet alles kan/mag installen bijvoorbeeld (zoals ik nu).

Als het dus op een of andere manier te omzeilen is dan graag. :)

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Topicstarter
Zo te zien is ie verwijderd :)
Of heeft iemand anders 'em nog wel?

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Niet echt slim van die lui om die banner in flash6 te maken, beetje knullig en onproffesioneel imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik installeer geen boute activeX plugins met buffer overruns, Deze pas sinds kort gefixed, maar de flash6 plugin popup heb ik al vaker gezien. Had ik hem TOEN geinstalleerd, had ik dus een vulnerable plugin gehad, terwijl ik geen moer met flash doe. Dat er geen optie op die popup zit "Never bug me again" vind ik dan ook erg erg jammer. het is omdat je bij veel sites popups kreeg, maar anders gingen ALLE flash plugins van mn harddisk af, de enige keer dat ze gestart worden is bij banners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A maakt wel een seen bannertje op z'n werk en maakt dan altijd een flash versie en een gif versie en de ad server zorgt dan voor het goed leveren van een gif als flash ontbreekt

Het mensen zo forceren kweekt alleen maar aversie tegen banners en dat is niet goed aangezien banners voor veel sites inkomsten betekenen... het lijkt me dus een fout van tweakers/webads .. mensen zo forceren is niet goed en een flashcheck maken is niet zo moeilijk .. toch?

Userfriendly people, lijkt me dat uberbaas femme als ex-id'er dat wel hoort te weten ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Grrr, die banner irriteert mij mateloos. Ik wil die flash-player niet :(

Ik heb hem nu plots terug. Zo zou je nog wegblijven van GoT ook.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Mwa, ik heb er geen probs mee... heb hem net geinstaleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Ik wordt gek. Bestaat er niet zoiets als een bannerblocker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Op woensdag 22 mei 2002 22:28 schreef White Dust het volgende:
Mwa, ik heb er geen probs mee... heb hem net geinstaleerd...
Jij hebt er geen probleem mee, ik werk met flashmx dus kan er moeilijk een echt probleem mee hebben (security leaks sucken, maarja is naar het schijnt nu opgelost), maar het gaat erom dat er mensen zijn die het niet willen en die het forceren te nemen is erg ... tja :)

Banner blockers mogen niet van tweakers ...

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hier nog iemand die aan het speuren is gegaan naar zie zwaar ^@#$^@#$^%@#$^%@#$-popups.... Ik dacht eerst dat het aan users met foute scriptjes lag ofzo... maar ligt inderdaad aan die fuckbanner :X

Please trap dat ding van GoT af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023

pbregman

>:)

Het is toch zijn goed recht om het niet te willen installeren! right?
Ik snap niet echt waar je naar toe wilt.
Zelfs al ondervindt hij er last van tijdens surfen nu en in de toekomst, dan is dat toch zijn keus.

En tis toch niet goed als het aversie opwekt bij gebruikers.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFizban
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:57

McFizban

Hackito ergo sum.

De banner kan me niks schelen (ik negeer hem gewoon), maar de kl*te pop-up kan ik niet negeren. En een optie "never install anything from macromedia" zit er natuurlijk niet bij.
Worden banners niet getest voordat ze worden toegelaten?

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 08:33
idd, vet irritant :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Ik vind het zelfs grof dat bezoekers van een site opgedrongen worden om een bepaald stuk software te installeren, voor een (voor de bezoeker dan) totaal nutteloos iets als een banner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:19

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op zich moet het wel mogelijk zijn om die popup eruit te slopen als je geen flash geinstalleerd hebt. Maar ik laat dat aan Femme over...als ik in de bannercode ga klooien gaat het gegarandeerd fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

www.moock.org is redelijk kloek met het flashchecks maken, ik geloof alleen dat de beste die 'ie heeft niet voor commerciele doeleinden gebruikt mag worden :)

Maar het is een redelijke goede check en als er geen flash is substitute het een gif/jpg/whatever

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
Erger me er kapot aan, elke keer die loze foutmeldung wegklikken. Het is hetzelfde als in een supermarkt iemand zijn karretje terugduwen met de melding: "Om de weekaanbieding van Dreft te zien moet u op de parkeerplek een bonnetje halen" terwijl je een fles Andi zoekt...

ophoesten met die banner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

ik erger mij erook matelos aan...

Daar ik met software moet werken die niet meer werkt als er op die computer flash 6 staat... en de banner ook netjes werkt als ie er niet op gezet wordt.

Oh ja, stond er niet een ban op, op het plaatsen van malavide linkjes enzo die zorgde dat de computer vastloopt/werk verloren gaat enzo... Ook als er nog een klikje tussen zit?

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dit had ik dus ook met flash5.0 en nu met flash6.0

For the record: * Delerium is not amused.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grmbl... nieuwe dag, nog steeds die irritante banner :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:19

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hij staat er nog een weekje of twee schat ik. Zoals gezegd, ik zal kijken of gezorgd dat worden dat je in ieder geval geen popup krijgt.

edit: ik heb even zitten zagen in de bannercode, met een beetje mazzel krijg je nu geen popups meer als je geen flash hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFizban
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:57

McFizban

Hackito ergo sum.

Hèèh, wat een opluchting... ;)

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

Pagina: 1