Who is John Galt?
Het is dus die banner die voor problemen zorgt met ActiveX...
They made me do it.
Wat nog geen reden is het te installerenOp woensdag 22 mei 2002 12:34 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
Uhmm het is een geen fout in de banner, ligt er gewoon aan dat je geen flashplayer op je laptop hebt geinstalleerd. Volgens mij blijft ie erom vragen, en zoveel neemt flash toch niet in
Verwijderd
Deze flashplayer 6 heeft een security issue, waardoor ik hem niet wil installeren. Ik heb geen idee of Macromedia het al heeft gefixed overigens, maar ik heb nog niets daarover gelezen.
http://online.securityfocus.com/bid/4664
Er schijnt een fixed versie te zijn:
http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
Net als bij Otis gaat de banner wel bewegen.
Who is John Galt?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Erg iri dus.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:39 ]
Dat het nu toevallig een banner is die er om vraagt is geen reden om er meteen zo op te mopperen, er zijn ongetwijfeld ook al websites die het gebruiken, en zo niet duurt dat vast niet lang meer.
Of je het nou voor een website of een banner installeerd boeit (mij) niet, vroeg of laat installeren de meeste mensen het toch wel, lijkt me
Hij doet het hier nu wel met m'n oude flash.Op woensdag 22 mei 2002 13:03 schreef Negotiator het volgende:
De banner is gemaakt in Flash 6, en zoals gebruikelijk kun je dat niet met de plug-in van een oudere flash versie adfspelen. De meeste mensen hebben waarschijlijk versie 5 nog geinstalleerd.
Tja, in principe ben ik niet zo moeilijk op dit gebied.Dat het nu toevallig een banner is die er om vraagt is geen reden om er meteen zo op te mopperen, er zijn ongetwijfeld ook al websites die het gebruiken, en zo niet duurt dat vast niet lang meer.
Of je het nou voor een website of een banner installeerd boeit (mij) niet, vroeg of laat installeren de meeste mensen het toch wel, lijkt me
In sommige gevallen is het alleen behoorlijk lastig.
Als je een omgeving hebt waar je niet alles kan/mag installen bijvoorbeeld (zoals ik nu).
Als het dus op een of andere manier te omzeilen is dan graag.
Who is John Galt?
Verwijderd
Ik installeer geen boute activeX plugins met buffer overruns, Deze pas sinds kort gefixed, maar de flash6 plugin popup heb ik al vaker gezien. Had ik hem TOEN geinstalleerd, had ik dus een vulnerable plugin gehad, terwijl ik geen moer met flash doe. Dat er geen optie op die popup zit "Never bug me again" vind ik dan ook erg erg jammer. het is omdat je bij veel sites popups kreeg, maar anders gingen ALLE flash plugins van mn harddisk af, de enige keer dat ze gestart worden is bij banners.Op woensdag 22 mei 2002 13:03 schreef Negotiator het volgende:
Dat het nu toevallig een banner is die er om vraagt is geen reden om er meteen zo op te mopperen, er zijn ongetwijfeld ook al websites die het gebruiken, en zo niet duurt dat vast niet lang meer.
Het mensen zo forceren kweekt alleen maar aversie tegen banners en dat is niet goed aangezien banners voor veel sites inkomsten betekenen... het lijkt me dus een fout van tweakers/webads .. mensen zo forceren is niet goed en een flashcheck maken is niet zo moeilijk .. toch?
Userfriendly people, lijkt me dat uberbaas femme als ex-id'er dat wel hoort te weten
|{ brrr }] |
Ik heb hem nu plots terug. Zo zou je nog wegblijven van GoT ook.
https://fgheysels.github.io/
Jij hebt er geen probleem mee, ik werk met flashmx dus kan er moeilijk een echt probleem mee hebben (security leaks sucken, maarja is naar het schijnt nu opgelost), maar het gaat erom dat er mensen zijn die het niet willen en die het forceren te nemen is erg ... tjaOp woensdag 22 mei 2002 22:28 schreef White Dust het volgende:
Mwa, ik heb er geen probs mee... heb hem net geinstaleerd...
Banner blockers mogen niet van tweakers ...
|{ brrr }] |
Please trap dat ding van GoT af.
Het is toch zijn goed recht om het niet te willen installeren! right?Op woensdag 22 mei 2002 13:03 schreef Negotiator het volgende:
Ik snap niet echt waar je naar toe wilt.
Zelfs al ondervindt hij er last van tijdens surfen nu en in de toekomst, dan is dat toch zijn keus.
En tis toch niet goed als het aversie opwekt bij gebruikers.
Worden banners niet getest voordat ze worden toegelaten?
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.
https://fgheysels.github.io/
Maar het is een redelijke goede check en als er geen flash is substitute het een gif/jpg/whatever
|{ brrr }] |
ophoesten met die banner!
Daar ik met software moet werken die niet meer werkt als er op die computer flash 6 staat... en de banner ook netjes werkt als ie er niet op gezet wordt.
Oh ja, stond er niet een ban op, op het plaatsen van malavide linkjes enzo die zorgde dat de computer vastloopt/werk verloren gaat enzo... Ook als er nog een klikje tussen zit?
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
For the record: * Delerium is not amused.
edit: ik heb even zitten zagen in de bannercode, met een beetje mazzel krijg je nu geen popups meer als je geen flash hebt.
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.