[DHTML / Javascript] Foutje wat ik niet kan vinden

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:36
Ik ben niet heel bekend in dit forum, dus als ik een domme vraag ofzo stel, ignore me :)

Het gaat om het volgende.. op een website die ik gemaakt heb zit een foutje in de menu-structuur wat ik maar niet kan vinden :( De error message luidt:

Line: 271
Char: 5
Error: object required
code: 0
URL: http://www.eurekaweek.nl/index2.html

Het gekke is dat het menu wel gewoon goed werkt, maar zo'n error is ook niet leuk natuurlijk. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niks lijkt te werken :(

Wie o wie ?

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

temp = el;
puntkomma dus ;) (denk ik)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

n00b >:)
P&W -> W&G

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 12:30 schreef D2k het volgende:
n00b >:)
P&W -> W&G
en dat voor een mod >:)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Een banner onder je uitklapmenu is nooit een goed idee. Want als de banner dan Flash is valt het menu eronder :) Dit gebeurt nu al bij de 'skyscraper' rechts.

Maar goed.. zal ff naar de foutmelding kijken.. Coolmenu's zou toch goed moeten functioneren.

• havana
Op woensdag 22 mei 2002 12:39 schreef Bosmonster het volgende:
Een banner onder je uitklapmenu is nooit een goed idee. Want als de banner dan Flash is valt het menu eronder :) Dit gebeurt nu al bij de 'skyscraper' rechts.

Maar goed.. zal ff naar de foutmelding kijken.. Coolmenu's zou toch goed moeten functioneren.
Die horizontale banners blijven in principe gewoon .GIFs. En verder is het niet erg dat die flash banner er overheen staat :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Het lijkt me ergens in de (praktisch onleesbare) code van CoolMenu's te zitten... Veel meer kan ik er niet van maken. dat uitpluizen kost veel tijd.. en misschien ligt het daar niet eens..

Het je het menu even los in een pagina geprobeerd?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:12

André

Analytics dude

Ik heb het gevonden in de buurt van regel 192:
code:
1
2
pos = findPos(4);
oCMenu.m["top4"].b.moveIt(pos[0],pos[1]);

Er zijn maar 4 divjes (0 1 2 3), en hij probeert hier de 5de aan te roepen die niet bestaat. Haal deze 2 regels weg en klaar! :7

• havana
Jullie zijn helden !! :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:09
Ik kan je aanraden om je pagina in mozilla te debuggen. Die geeft veel betere foutmelding.
Pagina: 1