SETI workunits via mail ontvangen en versturen?

Pagina: 1
Acties:

• BaDMaN
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04 14:12
Is het mogelijk om via mail work-units te versturen en ontvangen of op een dergelijke manier.
Ik heb Internet toegang, maar krijg SETI niet geconfigureerd zodat hij door de firewall komt. Ik kan daaraan niets wijzigen...

Iemand suggesties??

Does killing time damage eternity?

Verwijderd

Heb je thuis geen internet verbinding? Dan zou je bijvoorbeeld met SetiHide de units kunnen importeren en exporteren van en naar je huis...

• Againzender
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-05 14:15
Ik heb een tijdje op mijn werk met SETIcache elke keer 8 blokjes opgehaald, en die gezipt doorgemaild naar het werk van een vriend van mij die hetzelfde probleem had als jij hebt. Na een tijdje kreeg ik dan 8 results terug, en gingen er weer 8 nieuwe blokjes zijn kant op.
Werkte op zich prima, alleen moesten we het zip-bestand even naar .txt hernoemen omdat de filters ook SETI-blokjes tegenhielden.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 12:55 schreef Againzender het volgende:
Ik heb een tijdje op mijn werk met SETIcache elke keer 8 blokjes opgehaald, en die gezipt doorgemaild naar het werk van een vriend van mij die hetzelfde probleem had als jij hebt. Na een tijdje kreeg ik dan 8 results terug, en gingen er weer 8 nieuwe blokjes zijn kant op.
Werkte op zich prima, alleen moesten we het zip-bestand even naar .txt hernoemen omdat de filters ook SETI-blokjes tegenhielden.
Wat systeembeheerder al dan niet doen om ons SETI crunchers tegen te houden! :+

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op woensdag 22 mei 2002 13:00 schreef Rickman het volgende:

[..]

Wat systeembeheerder al dan niet doen om ons SETI crunchers tegen te houden! :+
En wat DPC-ers allemaal niet doen om dat weer te omzeilen :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:28

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Is wel mogelijk, ik zelg heb setigate draaien. Thuis en ook op mijn werk. Kan ze dan op een rw zetten en mee nemen, zowel de wu's als de results.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Pagina: 1