.
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:39 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:39 ]
Je mist watOp woensdag 22 mei 2002 11:57 schreef hdd het volgende:
[..]
En een groene nick![]()
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nee, hij had eerst een rode naam.. (nouja, daarvoor nog zwart eigenlijkOp woensdag 22 mei 2002 12:03 schreef Peertje het volgende:
Hij had eerst ook een groene naam met status "server admin"
Niks hij is eigelijk niksOp woensdag 22 mei 2002 12:18 schreef Traag het volgende:
* We Are Borg sets mode +hdd
kees heeft geen specifieke GoT functie (dus algemeen) en algemeen is groen
Gister heeft ie zeker weten een groene naam gehad met status "server admin" Dat bedoelde ik. Het hoort dus niet bij zijn nieuwe (neppe) status "B.O.F.H."Op woensdag 22 mei 2002 12:19 schreef Twynn het volgende:
[..]
Nee, hij had eerst een rode naam.. (nouja, daarvoor nog zwart eigenlijk)
Mag ik ook een kleurtje, plzzzzzzOp woensdag 22 mei 2002 19:41 schreef HlpDsK het volgende:
Dan moet 'die andere' servert-prutsert ook groen wezen natuurlijk
NeuhOp woensdag 22 mei 2002 19:41 schreef HlpDsK het volgende:
Dan moet 'die andere' servert-prutsert ook groen wezen natuurlijk
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik heb 't niet over ACMOp woensdag 22 mei 2002 19:48 schreef Traag het volgende:
[..]
Neuh
ACM is ook nog modje
AntonT en QuestorOp woensdag 22 mei 2002 19:50 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over ACM
OopsOp woensdag 22 mei 2002 19:50 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb 't niet over ACM
Jeremy Clarkson
je hebt toch al zwartOp woensdag 22 mei 2002 19:47 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Mag ik ook een kleurtje, plzzzzzz
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
jahOp woensdag 22 mei 2002 19:56 schreef JvS het volgende:
De enige die weleens een kleurtje heeft gehad is BrZ, en geloof me.. Daar heeft-ie LANG om moeten zeuren (en mij hardware sponsoren).
OuweOp woensdag 22 mei 2002 11:57 schreef hdd het volgende:
woensdag 31 oktober 2001 05:11
Er had ook wel een mededelingetje over gedaan mogen worden.Groen = Het MT en de Adviseurs
Wat het MT doet wordt hieronder uitgelegd. Zij hebben een groene kleur omdat ze niet specifiek tot de GoT-crew of de T.net-crew behoren.
De adviseurs zijn gewoon users, echter met een bepaalde toegevoegde waarde op een bepaald gebied, waar ze dan over aanzienlijke kennis beschikken, zij staan de crew bij met adviezen (Goh, dat had je niet bedacht natuurlijk he? ) waar nodig en wenselijk.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dan horen ze ineens bij de T.net crewOp woensdag 22 mei 2002 20:49 schreef Alfredt het volgende:
wanneer krijgen de LA zeikerds een ander kleurtje? (blauw lijkt me wel wat)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
ssssst..... net doen of je neus bloedt.Op woensdag 22 mei 2002 20:55 schreef Renegade het volgende:
[..]
<knip>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wil paarsOp woensdag 22 mei 2002 19:54 schreef SWINX het volgende:
[..]
je hebt toch al zwart
Verwijderd
Dus als ik mijn profile wat aanpas moet er ook een mededeling gedaan worden? Een kleursveranderingetje, lijkt me nou niet meteen zo'n big deal dat het meteen in MF moet hoorOp woensdag 22 mei 2002 20:04 schreef BreadFan het volgende:
Er had ook wel een mededelingetje over gedaan mogen worden.
Statusverandering is dit toch?Op woensdag 22 mei 2002 21:21 schreef Nelske het volgende:
[..]
Dus als ik mijn profile wat aanpas moet er ook een mededeling gedaan worden? Een kleursveranderingetje, lijkt me nou niet meteen zo'n big deal dat het meteen in MF moet hoor
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq