algemeen lees account voor HK / SG ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:47
Uit de faq
Ho wacht, ik zie helemaal geen Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek, Huiskamer of Thema Forum staan!
Dat kan kloppen. Deze fora zijn niet de 'core-business' van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nog al wat mensen hier kwamen om alleen maar te chatten ipv te helpen zijn deze 3 fora 'verborgen'.
Als je toegang wilt krijgen tot deze fora is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle fora behalve de General Chat fora _behalve_ W&L, LA, SM en TFF).
Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 120 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techfora gedaan hebt. De toegangseisen voor het Thema Forum verschillen pèr thema. Momenteel zijn de toegangseisen voor het Thema Forum gelijk aan die van SG. 30 dagen en 50 techposts dus. Dit lijkt misschien veel maar dat valt reuze mee.
De chat fora zijn er ook gewoon om te ontspannen, een gunst dus. Vergeet niet dat SG en vooral HK een extra zijn, en geen doel moeten zijn. Mocht blijken dat na het verkrijgen van HK access de ratio tussen je tech en non-tech posts scheef gaat, dan zullen we je verzoeken daar wat aan te doen. Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan kun je een temp-ban voor HK of SG krijgen totdat de boel weer op orde is.
Ik snap het helemaal, maar zou het niet handig zijn om gewoon iedereen lees-rechten te geven op de desbetreffende fora? Zo krijg je nooit gezeik van, ik kan niet HK/SG komen enzo.
Op deze manier kunnen mensen wel lezen wat er allemaal wordt geplaatst maar ze kunnen niet reageren.
Als ze wel willen reageren moeten ze eerst maar hun tech posts halen.

Of je hebt mensen die speciaal techposts halen voor SG/HK en die nu eerst even kunnen snuffelen en erachter komen dat SG/HK eigenlijk geen flikker aan is. --> gevolg minder doelloze techposts waar iedereen zich aan ergert.

Weet niet of het al eerder aan de orde is geweest, maar vroeg het me gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 22 mei 2002 11:56 schreef Red devil het volgende:

Weet niet of het al eerder aan de orde is geweest, maar vroeg het me gewoon af.
Is het wel.
En het was GEEN goed id, alleen weet ik niet meer waarom. :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op woensdag 22 mei 2002 11:58 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Is het wel.
En het was GEEN goed id, alleen weet ik niet meer waarom. :P
gokje: snel veel techposts scoren om aan de onzin mee te kunnen doen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Of ze komen er aan dat het best wel heel leuk is en gaan dan juist onzin posten :z

Je hebt natuurlijk een groep die de HK en SG niks vind en daar dus niet extra voor gaat posten maar er is natuurlijk ook een groep die juist wel nutteloos gaat spammen voor die fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38

Jaymz

Keep on moving !

Als je toegang wilt krijgen tot deze fora is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle fora behalve de General Chat fora _behalve_ W&L, LA, SM en TFF).
Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 120 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techfora gedaan hebt.
Je krijgt leestoegang na voldaan te hebben aan bovenstaande voorwaarden :)

Als je mensen laat meelezen, maak je ze het wel heel erg makkelijk om techpost te gaan scoren. Dat doen we dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

De fora zijn JUIST hidden om te voorkomen dat mensen zich juist om deze fora op GoT registreren. Mensen die alleen voor die fora komen, vinden we eerlijk gezegd niet zo interessant en leveren gemiddeld veel problemen op.

Vandaar dat we de HK en SG alleen openen voor mensen die een tijdje geregd zijn... En ja, deze discussie is al heel vaak gevoerd

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42
Plus dat stel dat je leerechten hebt. Je leest iets waarop je gewoon *moet* reageren. Dan zie je dat mensen uitwijken naar andere -daartoe niet geëigende- plaatsen.

HK is een gunst, een verdienste voor de ware tweakert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Op woensdag 22 mei 2002 12:48 schreef zeef het volgende:
Plus dat stel dat je leerechten hebt. Je leest iets waarop je gewoon *moet* reageren. Dan zie je dat mensen uitwijken naar andere -daartoe niet geëigende- plaatsen.

Mooi gezegd :) daar ben ik het helemaal mee akkord.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:47
mmmmmmmmmmmmmmm ok
Ben overtuigd :)

Closen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 12:48 schreef zeef het volgende:
En de ware tweakert zit niet in de HK :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-10 20:41

Exterazzo

Qeasy

Op woensdag 22 mei 2002 14:38 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

En de ware tweakert zit niet in de HK :+
Mooi gezegd :) daar ben ik het helemaal mee akkoord.

:D :)

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Laatst online: 22:34

Hoicks

Techno!

.. en als je mensen nou 25 posts voordta ze de HK echt binnen mogen vast leestoegang geeft?

Zo zien ze de Hk niet in eerste instantie maar kunnen ze wel zien hoe het er aan toe gaat?

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Laatst online: 18:12
ik vind juist alles van de huiskamer weghalen (behalve de huiskamer) dus alle FAQ`s waar het instaat weghalen, zo weten de nieuwe komers niet dat de huiskamer er is en zullen ze hier ook niet naar toe streven...

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 19:16 schreef Zorg het volgende:
ik vind juist alles van de huiskamer weghalen (behalve de huiskamer) dus alle FAQ`s waar het instaat weghalen, zo weten de nieuwe komers niet dat de huiskamer er is en zullen ze hier ook niet naar toe streven...
Dat krijgen ze toch wel via via te horen + dat er bij elke keer dat de term HK opduikt het hier vol komt te staan met "wat is HK?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Laatst online: 06-10 12:51
ik geef altijd als er iets cools in de HK staat het linkje gewoon door aan m'n vrienden (plaatjes enzow) of mail het verhaaltje B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op woensdag 22 mei 2002 19:51 schreef Conquistador het volgende:
wist je dat je dat een HK-ban kan opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 22 mei 2002 19:53 schreef m-m het volgende:

[..]

wist je dat je dat een HK-ban kan opleveren?
haha, dat valt ook wel weer mee hoor :P. Zolang je maar geen acounts gaat uitdelen ofzo, krijg je geen HKban

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, de meeste nieuwe Gotters weten niet eens dat de HK bestaat hoor. Daar komen ze pas later achter :P Niet iedereen natuurlijk, maar de meesten toch echt wel. En dan krijg je idd die techposters die niet kunnen techposten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op woensdag 22 mei 2002 19:59 schreef JvS het volgende:

[..]

haha, dat valt ook wel weer mee hoor :P. Zolang je maar geen acounts gaat uitdelen ofzo, krijg je geen HKban
Dus wel.
Ik weet heel zeker dat HlpDsK daarmee gedreigd heeft toen iemand zei een draadje wel even te mirroren omdat iemand t wou zien. Maar die discussie is al eerder gevoerd in dit subforum volgens mij de afgelopen week.

//edit: wat linkjes

[topic=499547/1/50]
[topic=492484/1/100]
en dan met name deze post http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13675427#13675427 waarin een mailtje van HlpDsK wordt aangehaald
De reden dat we als crew dat niet willen is omdat het publiceren van
informatie in de HK in principe gelijk staat aan iemand toegang geven tot de
HK. En die toegang moet je als user nou net verdienen
Dus om dat iemand gewoon draadjes door te spelen kan natuurlijk niet de
bedoeling zijn.
Als die kerel wil weten wat er zich afspeelt kun je denk ik het beste maar
globaal een beetje vertellen wat er gaande is. Heel het draadje saven zien
we echter liever niet. Ik hoop dat je nu snapt waarom
daar heb ik dat iig uit opgemaakt

maar dit is verder niet relevant :X
Pagina: 1