Toon posts:

MD opnemen met SB Audigy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag lieve mensen,

Ik wil graag een MD opnemen met mijn SB Audigy Platinum! Maar als ik de line out uitgang gebruik ontvangt mijn MDspeler niets! In de handleiding staat dat je deze aansluiting op de kaart (tweede van rechts als je achter je PC staat) daar voor nodig hebt. Maar dat werkt dus niet.

Weet iemand hoe dit wel werkt?

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:47

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Welke kant wil je op?

Van MD -> PC of PC -> MD?

MD -> PC:
Gebruik de Line-out van MD en sluit die aan op de line-in van de PC.

PC -> MD:
Gebruik de line-out van de PC en sluit die aan op de line-in van de MD.

Voor beide gevallen wel ff kijken of in de mixer de juiste kanalen open staan!
(Ik bedoel, misschien kun je de line-out van je pc apart regelen, of de line-in staat dicht van de pc of de line-in van je MD staat dicht)

Alles kan stuk.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-08 13:29
SB Platinum heeft ook digitaal uit/in toch?
is verstandiger om een MD speler hier op aan te sluiten als ie ook een digitale ingang of uitgang heeft, blijft het geluid stukken beter.

Verder wilt de SB mixer nog wel eens een aantal ingangen en uitgangen muten. Even in de mixer kijken of ze wel aan staan, geloof dat er maar een aantal tegelijkertijd aan kunnen staan en dat de rest dan wordt gemuted.

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 23:26

Giblet

Dingen

Ook had ik dat de digitale (coax) uitgang van mn audigy op 96 khz uitgestuurd wordt, maar dat moet 48khz of lager zijn dacht ik... dat kan je veranderen... moet je ff in je map van de audigy kijken (waarschijnlijk in program files) en dan zoeken naar audioHQU of iets in die richting...