DivX clips haperen :(

Pagina: 1
Acties:

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48
Ik heb die nieuwe DivX 5.02 even gedownload en geïnstalleerd (zonder player uiteraard) maar als ik nu een DivX clip ga afspelen, trilt / hapert het beeld aan alle kanten. Met 5.01 was dit geen probleem en kon ik hem zonder moeite afspelen met dezelfde instellingen.

Ik heb een:

AMD Thunderbird 1 Ghz
512 MB geheugen
Windows XP
Geforce 2 MX 32 MB
Jetway mobo :7 (zal wel niet nodig zijn)

Weet iemand wat ik nog kan proberen, heb de instellingen ook al zo laag mogelijk gezet. Hielp ook niets helaas.

tnx

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

klinkt misschien raar, maar 5.02 uninstalleren, en daarna 5.01 er weer op zetten :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 00:17
Bij mij hielp het door mijn kleurinstellingen te zetten op 32bits

Stay safe

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 11:37 schreef LuNaTiC het volgende:
klinkt misschien raar, maar 5.02 uninstalleren, en daarna 5.01 er weer op zetten :?
zou ik ook zeggen, dus zo raar klinkt dat niet :)

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48
als er echt geen oplossing is, zet ik 5.01 er wel weer op, maar die memory leaks zijn me een doorn in het oog ;)

Mijn kleuren staan op 32 bit op 800x600

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem en heb net dus mijn kleurinstelling van 32 bit naar 16 bit gezet en hij doet het weer normaal :D Is wel met kazaa-lite codec pack, maar probleem was hetzelfde...

Verwijderd

Op wat voor progsel speel je het af? Geloof me, ik heb het probleem ook gehad met een DivX ... switch naar een ander programmatje (PowerDVD, WinDVD), dus eff niet Windows Media Player ... en dan zou het wel goed moeten lopen want aan die codec ligt het vast niet !
Pagina: 1