Heb een Pioneer DV505 met dolby digital. Deze player heeft geen DTS logo voorop en geen DTS out achter.
Wel een PCM(coaxial) en een optical out.
Deze is aangesloten op (m'n nieuwe aanwinst
)
de Onkyo TX DS 595 receiver.
Is het mogelijk om met een DTS dvd het DTS spoor aan de gang te krijgen op de pioneer?
Tot op heden niet gelukt.
Heb hem coxiaal en optisch aangesloten gehad, maakt niks uit. DTS spoor is blanco; receiver geeft aan dat het prologic of stereo is. Zodra ik naar de DD track ga heb ik geluid en geeft de Onkyo ook mooi aan: Dolby digital.
Wie kan mij helpen aan dts i.c.m. de pioneer?
PS:
Als ik een regio 2 dts dvd via de xbox aansluit (optical) dan werkt dts prima.
Het punt is dat ik bijna alleen maar regio 1 dvd's heb en koop. Het is noodzakelijk dus dat ik op de regio free pioneer dts aan de gang krijg (mits mogelijk)
Zenk joe!
Wel een PCM(coaxial) en een optical out.
Deze is aangesloten op (m'n nieuwe aanwinst
de Onkyo TX DS 595 receiver.
Is het mogelijk om met een DTS dvd het DTS spoor aan de gang te krijgen op de pioneer?
Tot op heden niet gelukt.
Heb hem coxiaal en optisch aangesloten gehad, maakt niks uit. DTS spoor is blanco; receiver geeft aan dat het prologic of stereo is. Zodra ik naar de DD track ga heb ik geluid en geeft de Onkyo ook mooi aan: Dolby digital.
Wie kan mij helpen aan dts i.c.m. de pioneer?
PS:
Als ik een regio 2 dts dvd via de xbox aansluit (optical) dan werkt dts prima.
Het punt is dat ik bijna alleen maar regio 1 dvd's heb en koop. Het is noodzakelijk dus dat ik op de regio free pioneer dts aan de gang krijg (mits mogelijk)
Zenk joe!